Skedsmokorset Spillforening: Hei, Hvem Er Du? - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

• 2 Sider +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare i dette emnet

Hei, Hvem Er Du? Gi emnet karakter -----

#1 Bruker er logget av   Sjefsambassadør 

• Ninja
  • Gruppe: Det første Triumviratet
  • Ble medlem: 27/07-03
  • Kjønn:Mann
  • Navn:Magnar

Postet 11/03-2004 - 21.56

Jeg er Magnar Grønvik Müller

Triumviratskasserer i SKSF.

Jeg liker Erlend Bruers rollespillkampanjer, gode filmer, pizza og kvantefysikk.

...men hvem er du?

/edit
flyttet til usaklig fordi den strengt tatt hører hjemme der
-2

#2 Bruker er logget av   meganne 

• 43+
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 18/07-03
  • Yrke: Hedning
  • Sted:Skedsmokorset, verdens navle

Postet 11/03-2004 - 23.16

Jeg er Irene Brox Nilsen; innadvent, notattakenede desisjonskommitémedlem.

Lever av, for og gjennom musikk; er bl. a. mer enn strengt tatt nødvendig opptatt av hva Morrissey, vokalisten i The Smiths, mener, og kan nevne 40 mannlige komponister fra før 1900, men bare to kvinnelige.

Hvis du prater med meg lenge nok, er du garantert å havne i en diskusjon om elementær grammatikk (til hvilken ordklasse hører ordet "bortsett"? (Ordlista hopper rett fra bortreist (adj. n.- og fl. -e som er reist bort; fam. ukonsentrert, "utafor", på villspor), og borvann (el. -vatn -et fl. - -a/-ene sårrensevann av borsyreoppløsning.)))

Liker Ideal flatbrød.
0

#3 Bruker er logget av   Formann Bruer 

• Større enn morra di
  • Ble medlem: 13/08-03
  • Yrke: Formann
  • Interesser:SKSF, Spill-leding, spilling, mer spilling, eggblåsing
  • Navn:Erlend Sand Bruer

Postet 12/03-2004 - 00.21

Jeg er Erlend Sand Bruer, SKSFs eksentriske formann.

Jeg liker å skrive stadig bedre rollespill, store sammenhenger mellom okkultisme og nye vitenskapsparadigmer, musikk, Lars von Trier, og unødvendig lange cafèbesøk.

Jeg har blitt kalt ond, fascistisk, stygg og hevngjerrig. Og jeg har blitt kalt koselig, respektabel, intelligent og dyp. Og jeg, uten annet speil enn dette, kan bare håpe.

Forøvrig sykelig opptatt av å stadig berike mitt eget muntlige språk.
Erlend S. Bruer
Formann i dag
Formann i morgen
0

#4 Bruker er logget av   Shadowlord 

• mini-lol
  • Ble medlem: 15/08-03
  • Yrke: student
  • Sted:Denial
  • Interesser:Lene, bla,rollespill.bla, LENE bla, lesing...bla bla, LENE bla bøker bla filmer bla musikk bla bla bla osv Lene Lene Lene Lene
  • Navn:Bjørn William Røyrvik

Postet 12/03-2004 - 11.56

Bjørn William Røyrvik.
medlem av desisjonskommitéen.
kjent i en del miljøer som Shadowlord eller Scrappy.

Er glad i rollespill, bøker, tegneserier, filmer, alkohol og en del musikk.
Bli kalt smart, kjedelig, merkelig, dum, idiot, brilliant, taper, legg fra deg kniven, ARGH!, og hvem faen er du?.
0

#5 Bruker er logget av   ulf 

• Stordrage & Ridder av 2ndre grad
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 06/08-03
  • Yrke: Konsul
  • Sted:Min borg (hvor ellers?)
  • Interesser:Kurtisere høye dame Kristine, Rollespill, sverdsvinging, og andre ridderlig aktiviteter...<br /><br />(samt alt som hører livet som Drage til)
  • Navn:Ulf

Postet 12/03-2004 - 13.41

Mitt navn er Ulf Simen Johnsen, og jeg er foreningens metusalem (aka svært gammel mann).

Kjent for min engang så fantastiske vampire kampanie, min tendens til å svinge på store sverd (jepp, jeg har et 120cms langt langsverd som jeg faktisk sloss med).

Jeg elsker rollespill, reenactment, bøker (fantasi/sci-fi/++) og natur...

/Ulf
"Knowlege is power, power corrupts, Study hard, be evil."
- Ukjent.

"They look like good strong hands, don't they?"
- Stein kjempe i den uendelige historien, med veldig trist stemme
0

#6 Bruker er logget av   blythica 

• Jeg skvetter ikke, jeg reagerer!
  • Pip
  • Ble medlem: 11/03-04
  • Yrke: rengjøringspersonale
  • Sted:sør for sanden
  • Interesser:Dansing, flott musikk, fantasy, flaggermus, samler på saltposer fra mcnonalds og burger king...

Postet 14/03-2004 - 00.17

Jeg er Maria....
Jeg liker blåbærpai, skogen, lyden av regn, sjokolade, finmusikk, Tolkien, Poe og fargen grønn. Jeg samler på: saltposer fra mcdonalds og burgerking, i tilfelle krig (har nesten 400 nå, åhåhåhå), terninger og huller fra hullemaskiner.

Jeg liker ikke å bli klappet på hodet eller folk som ikke avslutter historiene/setningene sine. Spesielt ikke folk som gjør det kun for å plage meg (hint hint). Ellers er sms-språk en ting jeg forakter. Død over z`er der de ikke hører hjemme.

Ulike navn jeg har blitt kalt tror jeg vi utelukker fra denne posten.
Opeth
Opeth

Opeth Opeth Opeth
0

#7 Bruker er logget av   Bruce 

• Hail to the king baby!
  • PipPipPipPipPip
  • Ble medlem: 08/09-03
  • Yrke: Lagerarbeider

Postet 14/03-2004 - 16.37

Erik Norvoll Nogva

En av sksf skapere og tidligere sikkerhetsannsvarlig

Liker rollespill, filmer med Bruce Campbell, skrive historier, lese historier, lage filmer, lage bildeserier,liker også å kritisere mye, men hvem gjør vel ikke det?
On coming face to face with three skinheads: "Now I'm not an expert at mathematics, but I calculated it would take at least three of me to take on one third of one of them, even if they were attacking me with just their arse.
0

#8 Bruker er logget av   Jørgen 

• Straffemisjonær og Satan-Siljes bitch
  • PipPipPipPip
  • Ble medlem: 19/07-03
  • Interesser:SKSF er alt for meg. Selv om jeg er straffemisjonær, elsker jeg alt SKSF står for.

Postet 14/03-2004 - 18.58

Jørgen Myre
Forhenværende øverstmisjonær, nåværende straffemisjonær
Livsnyter

Liker:
Musikk: The Doors, Bob Dylan, Jimi Hendrix, White Stripes, Lenny Kravitz, Goldfinger, Green Day, The Pogues, The Donnas, ymse annet.
Filmer: Star Wars, Robocop og Time Busters
Bøker: Oscar Wilde, Ayn Rand, ymse greier fra 1800-tallet.
Andre greier: Superhelter, mat, vodka, hawaiiskjorter, solbriller, fekting, dresser.
Mål: Lage et slott bygd på et fundament av flytebrygger, slik at det kan seile/farte rundt på verdenshavene.
JEG SKAL GI DERE PENIS, JEG!!!
0

#9 Gjest_Generalsekretær Sæther_*

• Gruppe: Guests

Postet 24/03-2004 - 11.29

Jeg er Marius Sæther

Generalsekretær i Skedsmokorset Spillforening

Jeg var med på å grunnlegge denne fantastiske foreningen den 23.10.2001
0

#10 Bruker er logget av   Kaiser Nichlas I 

• Feltmisjonær & sjef for det hemmelige polititet
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Vis blogg
  • Gruppe: Feltmisjonen
  • Ble medlem: 16/09-03
  • Yrke: Panzergeneral
  • Sted:Skedsmokorset
  • Interesser:Brettspill, rollespill, dataspill,miniatyrspill,kortspill og Hyperion N4F som jeg elsker over alt på denne jord!
  • Navn:Nichlas

Postet 25/03-2004 - 14.42

Jeg er Nichlas Dalstein
Representantskapsrepresentant, ridder av 3dje grad og Forbundstyre medlem i N4F hyperion. Er også en av sksfs skapere.

Jeg liker: Nick Cave, Rollespill, Brettspill, Miniatyrspill, historie, Star wars, Lord of the Rings, Erlend og Ulfs kampanjer, å være GM, Jakte, fekte, lese ( historie, RPG).

Har mange kalle navn: Nazi Nichlas, Høyre Nichlas, Fasist Nichlas, Demokratiske Nichlas, onde Nichlas, snille Nichlas, brutale Nichlas, Rolige Nichlas, Kule Nichlas og teite Nichlas

Jeg elsker: ?l, Technocracy boka og SKSF!!!!!!
One World, One Truth, One Union
" Det er ikke døden du skal frykte, men det at du aldri har levd."
- Marcus Aurelius -
0

#11 Bruker er logget av   Polsegott XIII 

• Spammet allerede før han ble født.
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 01/04-04
  • Yrke: Urinering på statlige bygninger dagtid, arbeid med total verdensdominans natterstid.
  • Sted:I morra di
  • Interesser:Nuddelproduksjon. Hvetekli. Kjøkkenredskaper. S&amp;M.
  • Navn:Nihilist Gregor XIII

Postet 01/04-2004 - 18.34

Even K. Pellerud er navnet.

Som barn havnet jeg tidlig på skråplanet, grunnet kokainmisbruk. Min far ga meg regelmessig juling med beltet sitt, noe som til slutt resulterte i en skjev rygg. Denne feilen har legene enda ikke klart å reparere. I fjor, etter 7 års ekteskap, forlot min kone meg for en spansk kvakksalver. Dette gikk hardt inn på døtrene mine på 7 og 13, og det tok ikke lang tid før begge dukket opp døde på toaletter på Oslo S. Overdoser. Jeg tok tapet med fatning, og fortsatte livet mitt, inntil jeg fikk sparken for inkompetanse. Dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Offentlig toalettvask var livet mitt! Jeg bestemte meg for å ta livet mitt, men våknet dagen etter mitt selvmordsforsøk i badekaret, svømmende i blod. Det viste seg at kniven jeg hadde benyttet var for sløv til å kutte hovedpulsåren, og at jeg heller enn å forblø pådro jeg meg blodforgiftning og HIV-smitte. Armen måtte amputeres. HIV-smitten stammet i følge legene fra et tidligere selvmordsforsøk min yngste datter hadde forsøkt (men åpenbart ikke klart), etter en traumatisk opplevelse der hennes hund hadde blitt drept og voldtatt av en pedofil mexikaner i nabohuset. Uansett, mitt selvmordsforsøk var mislykket. Jeg tok meg sammen, med uten jobb og familie gikk livet ikke lenger like bra. Staten kom og konfiskerte huset mitt, og de siste pengene mine gikk med til å kjøpe heroin som jeg solgte videre til barneskoleelever, og tjente gode penger på. Uheldigvis utviklet jeg selv en avhengighet mens dette holdt på, og snart mistet jeg også denne jobben. Underskuddet jeg hadde kostet på dealeren/halliken min (jeg prostituerte meg også på kveldstid) ble ikke ogdt mottatt. Etter en god runde juling av ham og hans venner, pådro jeg meg en et brukket ben. Dette brukne benet utviklet snart koldbrann, da jeg ikke hadde styrke nok til å karre meg til sykehuset. Heldigvis fant uteliggeren Johannes meg i grøftekanten der jeg hadde overnattet, ute av stand til å bevege meg, i fire netter. Ute var det vinter og flere minusgrader, derav koldbrannen. Dette barmhjertige samaritan Johannes amputerte benet mitt met en saks han fant på bakken, og alt var meget bedre etterpå. Et nytt selvmordsforsøk med vente saks var også mislykket, men jeg fortvilte ikke. Jeg livnærte meg nå av mat fra søplekasser og en halvtidsstilling som byrådsmann i Høyre, der jeg tjente noen usle kroner. Dessuten fortsatte jeg med min mannlige prostitusjon, der jeg destribuerte min HIV-smitte til halve Oslo i løpet av fem år. Jeg var nå 44 år gammel, og raka fant. Etter et innbrudd hos nærbutikken, ble jeg arrestert og dømt til 30 dager ubetinget fengsel. Buret var hardt, og jeg kom ut sterkt forkommet - 10 kilo lettere og svært mentalt ustabil. Avsindigheten lyste av øynene mine, og snart ble jeg da også alkoholiker. Denne kombinasjonen førte til at jeg - uforvarende - tok liv av en barnehage på 200, inkludert ansatte, med en sløv skalpell. Etter dette roet jeg meg noe ned, og lagde et stabilt hjem for meg selv i en pappeske utenfor Carlings, der jeg den dag i dag oppholder meg. Inntekten min består primært av heleri og prostitusjon, med enkelte innslag av organisert kriminalitet. Sistnevnte står det imidlertid dårlig til med, da jeg som sagt mangler et ben, har dårlig rygg og mangler koordinasjon etter mange herrans år med heroinmisbruk.

Men, nok om meg. Hva med dere andre?

Dette innlegget er endre av Polsegott XIII: 27/10-2005 - 17.43

Frostvæske, Igor.
Pronto!
1

#12 Bruker er logget av   Magus 

• En av blitzervennene til gud og ridder av 3. grad.
  • PipPip
  • Ble medlem: 08/08-03
  • Yrke: Elev ved Ullern VGS (drittskole)
  • Sted:Gule kåken på toppen av Karl Johan. Du kan ikke bomme.

Postet 20/04-2004 - 16.01

Jeg er Niklas, foruten å utgjøre 50% av kvartetten "De Fire Flyvende Niklaser" er jeg leder i URF - Oslo Vest Sosietetsforening for simulasjons- og strategirelaterte spill, medlem av to band(Innbrudd(bandet som ikke finnes) og et annet som er hemmelig), bifil (lang historie, minn meg på å fortelle den en gang vi sitter rundt leirbålet og later som om vi griller marsmellows mens vi egentlig prøver å kastrere våre kamerater med glødende pinner uten at noen andre merker det), og Cheese Commander med fem stjerner.
På fritiden er jeg også pønker.

En gang i tiden var jeg veldig viktig på grammatikk, men ga opp da jeg innså at meganne gikk meg en høy gang.
Men jeg er fremdeles leder i språkinkvisisjonen.

Jeg liker å danse, gjerne på bordene.

Av musikk liker jeg Pønk, Rock og metal(i den rekkefølgen).
Jeg har også en forkjærlighet for musikaler, hatter, grevlinger og små dyr som jeg tegner på hånden min.

Og så, i beste kierkegaardsk ånd, ting folk har sagt om meg, gjengitt til glede for nye lesere og ergrelse for gamle:
torstein sier
niklas er spesiell. spesiell på den måten at han burde vært sperra inne et sted.

magnar sier
hadde idioti vært uttrykt med instrumenter, ville du fylt et symfoniorkester.

christine sier:
Han er gal! Syk! Syk!

Han lager merkelige lyder som ligner lydeffekter ifra Segaspill. Og når han går av bussen hopper han ned på kne, ser etter fiender og "skyter" på de han ser.
Se non é vero, é ben trovato
0

#13 Bruker er logget av   Den dystre barbar 

• Den dystre barbar
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 11/11-03
  • Yrke: Student
  • Sted:Skedsmokorset
  • Interesser:Fotball, styrketrening, karate, jakt, fiske, jenter

Postet 30/04-2004 - 23.44

Jeg heter Jan Vlietman... (tro det eller ei)

En person med mange sinn! Er som regel glad og blid, men kan sikkert også være dust og sur. Er veldig glad å å slå seksuell baserte vitser, særlig i rollespill sammenheng, til enkeltes fortvilelser og evt. gleder.

Jeg er en person som liker villmarksliv, noe som innebærer jakt og fiske. Spiller fotball i 4 divisjon og trener styrke. Går på allmennlærer linjen på HIO og er "bare" noen år yngre enn Ulf, men ser utrolig mye yngre og penere ut.

Liker det meste (på kvinnekroppen), men klarer ennå ikke å forestille meg at kvinner bæsjer, det er jæv*** ekkelt! (Bare så dere vet det).

Jeg har som du sikkert skjønner når du har lest ned hit, et sykt sinn, men med svært få lidelser. Er glad i rollespill som vampire og D&D. Sier heller ikke nei takk til et slag Junta eller Risk.

Jeg liker kjøtt, gjerne rått, og drikker helst øl! Da snakker vi ikke om lyst kattepiss, men ordentlig godt øl fra UK, som Guiness, Murphys, Killkenny og Newcastle. (finnes sikker mange flere, men dere skjønner tanken).
Digger pizza over alt, men Erlends rollespill-vårruller er heller ikke å forakte.

Liker å vinne, HATER å tape!!!
Er også hevngjerrig....

See you in hell....
Hvis dere alle er gale,
og jeg er normal,
da er det vel jeg som er den gale?
0

#14 Bruker er logget av   Praktgås 

• ?resmedlem og Representantskapsrepresentant
  • Pip
  • Ble medlem: 13/05-04
  • Yrke: Student
  • Sted:Trondheim, tidl. Skedsmokorset
  • Interesser:Spise med bestikk.
  • Navn:André

Postet 15/05-2004 - 14.14

Jeg ble døpt Praktgås av patriarken Jasper Kjutstedt.
I 1986 ble jeg reinkarnert som skjøge, men har de siste årene vært tørrlagt for skjøgedom. Men akk, jeg savner de gode gamle stunder under broen.
Nå hører jeg på Ivan Rebroff. Rett før ham: Pixies.
Jeg er altså en allsidig person. Anders er min Lenin, mitt ikon, min Maria Magdalena.
Som Jan er Guinnes også en seierherre når det gjelder å fylle gane og magesekk med noe velsmakende.
Men jeg er ikke tilbakeholden når jeg gjelder tanker og filosofering rundt toalettbesøk.
Noen ganger lyver jeg uten å la det gå utover samvittigheten i negativ retning.
Jeg har ofte tvangstanker som går på å drepe, men jeg har aldri gjennomført slike tokt ennå.

Vil du vite mer, kan du sende et brev til meg. Men unnlat å legge ved gift, bomber etc. Jeg er glad i livet og synes det er tilfredsstillende og se på og oppleve naturen og mennesker rundt meg.
Som Anders, min lysende Moses.
Ville det ikke vært fint med en tur på tivoli?
0

#15 Bruker er logget av   Selene 

• Empress of Rokugan
  • Ble medlem: 22/05-04
  • Kjønn:Kvinne
  • Sted:Lillestrøm
  • Interesser:Rollespill: L5R, D&D (3.5!), Pathfinder, Ars Magica, Scion.
    Brettspill: Arkham Horror, Red Dragon Inn, Ninja: Legend of the Scorpion Clan.
    Kortspill: L5R.
    Annet: DDO, Heian historie, geisha, kimono, kostymer.
  • Navn:Lene Jakobsen

Postet 22/05-2004 - 23.15

Jeg er Lene... og jeg er ny her. Kjenner jo Erlend og Bjørn fra før da. :P *vinker til Frodo og Joel (som sikkert spiser en rotte akkurat nå)*

Liker: Rollespill, tegne, male, sove lenge, ferie/helg, surfe på netter og chatte (ja, jeg har ikke no liv utenfor dette :D )
Misliker: Edderkopper(!!!), matte, mattelærere, mattestykker, mattebøker, og alt annet som har med matte og gjøre.

Skal bli medlem når Erlend husker på å ta med skjema-tingen.

Hører på metal og filmmusikk.

Blir kalt: "Du med tegneserieboka", "din hobbit", Gollum/Smeagol og "du som sitter og sover bak i hjørnet der".

And for the record, jeg var den som sa:"Thank God, he just wants to rape us"
Winter Court is coming

Fine Quality Kimono: Two peasants starving for a year
Fine Quality Sandals: One peasant starving for a year
Fine Quality Coutier's Cap: Four peasants starving for a year
Fine Quality Coutier's Fan: One peasant starving for a year
Not Looking like a starving peasant at winter court.....Priceless
0

#16 Bruker er logget av   Shadowlord 

• mini-lol
  • Interesser:Lene, bla,rollespill.bla, LENE bla, lesing...bla bla, LENE bla bøker bla filmer bla musikk bla bla bla osv Lene Lene Lene Lene

Postet 24/05-2004 - 07.29

HALLOOOOOOO!!!!!

Kult å se deg her. du må komme på klubben en dag.
0

#17 Bruker er logget av   Heidi 

• Ridder av tredje grad
  • PipPipPipPipPip
  • Ble medlem: 05/06-04
  • Yrke: Web-design
  • Sted:Planet Earth
  • Interesser:Data, grafikk, foto, venner, musikk, rollespill, synge, tegne, skrive og se på film

Postet 06/06-2004 - 16.32

Hei alle sammen! :)

Jeg heter Heidi. *håndhilser på alle som er å se*

Jeg liker data, rollespill, Magic, astronomi, Ringenes Herre (filmene), venner, mekke hjemmesider, spise god mat, SKRAVLE!!!, se filmer, høre på musikk og ta livet som det kommer.

Jeg liker ikke sure folk, lekser, veps (+ andre småkryp), å bli sett inn i øynene av ukjente (æææææh..!) og tran.

Håper å bli flink i rollespill og bli kjent med nye, kule, rare, morsomme (sett inn flere passende ord) folk!

Sees på SKSF! :D
Now, how did you get open?
You weren't trying to sneak out on me now, were you?!
I just brought you up and you're already causing problems.
Don't fall apart on me now, Rach!
0

#18 Bruker er logget av   Eskil 

• begynner
  • Pip
  • Ble medlem: 21/06-04
  • Sted:Kringsjå
  • Interesser:Rollespill, Chulhu, fantasy, Heroclix osv...
  • Navn:Håkon Eskil Erlandsen

Postet 21/06-2004 - 15.29

Hei hei alle sammen, jeg heter Håkon Eskil Erlandsen!

Har blitt shanghaiet inn inn som PR- ansvarlig i denne forenningen.
Er forøvrig spilloholiker og trenger blandt annet MTG og andre spennende penge-konsumende elementer for å komme igjennom de dystre dagene uten SKSF.

Vi sees på SKSF! <sleskt smil>
John Milton suffered from nightmares, but that was all right, since he suffered from insomnia too.
0

#19 Gjest_Generalsekretær Sæther_*

Postet 24/06-2004 - 22.31

Endret av magnar fordi Satan-Silje hacket marius' konto og skrev innlegg i hans navn.

Satan-Silje utestenges fra forumet i 7 dager for den særs umorsomme skøyerstreken.

0

#20 Bruker er logget av   Dshol 

• Høye dame av Molde
  • Pip
  • Ble medlem: 30/06-04

Postet 30/06-2004 - 13.39

:D Jeg heter Kristine Holen Grønningsæter aka: Calista, D-shol, lillesøstra til Karianne/Simira

Jeg er glad i rollespill(med romanse som personlig favoritt) brettspill(der vinner Carcasonne) å sy, dansing, film og mat

Jeg samler på kostymer, dansesko og engler som spiller fløyte, fordi jeg spiller fløyte og tror på engler, fordi engler er sendt fra Gud som jeg også tror på. :unsure: eller no sånt

Dette innlegget er endre av Dshol: 11/12-2004 - 15.57

Sjokolade er til for å nytes!!!
0

#21 Gjest_Halstein_*

Postet 29/07-2004 - 19.20

Jeg heter Halstein

Jeg liker:

-Ringenes Herre ( Bøkene og Filmene)
-Kampsport
-Middelalder
-Friluftsliv
-Rollespill
-Strategispill

Dette innlegget er endre av Halstein: 10/04-2006 - 10.34

0

#22 Bruker er logget av   Sfinxs 

• Streiting
  • Ble medlem: 26/09-04
  • Yrke: Lampett
  • Sted:Trondheim
  • Interesser:JC, Zaphyrnax, Sons of Anarchy, Big Bang theory, Avatar - The last Airbender, Firefly.
  • Navn:Unni Hellsaa Christiansen

Postet 26/09-2004 - 19.04

Hei, Sfinxs her! (eller Unni om du vil) B)

Jeg er et nesten helt nytt ferskt medlem i SKSF.. (Betalt og greier) :P

Legger inn den første (av forhåpentigvis mange) posten min her.

Jeg LIKER da altså:
- Sjokoladekake
- Ringenes Herre
- MUNCHKIN (beklager hvis jeg har skevet det feil )
- Rollespill
- P?LSER!! :wub:
- Musikk
- Snickers og....
....... *Trommevirvel*........

SKSF!!!!

Og jeg HATER:
- Vesp
- Folk som ser rart på meg... :blink:
- STANKELBEIN
- Fanta og Solo

Jeg tror det var det...
Spør meg hvis det er noe dere lurer på.. :)

Da forlater jeg åstedet!
Spanskesyken!
0

#23 Gjest_Tankepolitiet_*

Postet 25/10-2004 - 23.34

JEG ER TANKEPOLITIET
JEG ER HER FOR ? PASSE P? AT DERE IKKE TENKER ?DELEGGENDE TANKER

IDEER ER FARLIGE
DERE SKAL IKKE HA DUMME IDEER
DERE SKAL IKKE TENKE DUMME TANKER

FAKTISK SKAL DERE IKKE TENKE S? MEGET I DET HELE TATT
MEN DERE SKAL IKKE GJ?RE FEIL!

DERE SKAL BARE V?RE
DERE SKAL GJ?RE JOBBEN DERES
DERE SKAL VITE AT DET FINNES MENNESKER SOM KAN TENKE FOR DERE
0

#24 Bruker er logget av   -=xXx=-EllinG-=xXx=- 

• Panzer Pony
  • Ble medlem: 07/07-04
  • Yrke: dåse
  • Sted:Ås
  • Interesser:Naruto og katteører
  • Navn:Elling

Postet 26/10-2004 - 11.45

Tank Police?
~~u shudent be afreid off dieing butt off never had liveing~~
-me

Kawaii kawaii desudesu, nyoro~n ^_____^
0

#25 Bruker er logget av   Sven Morten 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Ble medlem: 21/07-03
  • Yrke: vil bry meg om dette senere
  • Sted:vil bry meg om dette senere
  • Interesser:vil bry meg om dette senere
  • Navn:Sven Morten Skogvold

Postet 27/10-2004 - 12.25

Det er Magnar sin idè av et hemmelig politi tenker jeg
Sa du spekepølse?
0

#26 Bruker er logget av   Maglor 

• nummer 1
  • Pip
  • Ble medlem: 01/11-04

Postet 02/11-2004 - 01.26

G'Day

Jeg er Sebastian.
Jeg er fan av alle oppfinnelser før kruttet.
Jeg er hemmelig støttemedlem i sksf.
Jeg er halveis til 42 år.

Jeg har vært i World Trade Center.
Jeg har over 300 kinesiske propagandaplakater.
Jeg har ikke skap.
Jeg har lest Ringenes Herre flere ganger enn deg.

Jeg liker kjæresten min.
Jeg liker gamle kart.
Jeg liker mat og godt drikke.
Jeg liker å spille rollespillkarakterer med tragiske psykiske problemer.

Jeg liker ikke Peter Jacksons Lord of the Rings, The Two Towers.
Jeg liker ikke engelsk fotball.
Jeg liker ikke sukkertøypønk.
Jeg liker ikke mennesker som bare prater om seg selv...
0

#27 Bruker er logget av   Kresk 

• Styremedlem
  • Ble medlem: 01/10-04
  • Yrke: President og styremedlem
  • Interesser:ISSF
  • Navn:Rune Keisuke Kosaka

Postet 03/11-2004 - 21.42

Ops har vist ikke fått introdusert meg enda.

Jeg er Keisuke kort, rolle og brett ansvarlig på ISSF der jeg også er visepresident.

Liker: SW episode VI-IV
IJ filmene
Data
Rollespill
Brettspill
Miniatyrspill

Liker ikke: Komma
SW episode I-II
Folk som ikke har sett SW episode VI-IV men er med på å diskutere George Lucas sin mentale tilstand
0

#28 Bruker er logget av   -=xXx=-EllinG-=xXx=- 

• Panzer Pony

Postet 04/11-2004 - 21.49

Vi har heller ikke introdusert Oss.

Navn: Elling Moen

Stilling:Avisbud og President ved Imaginaria Simulerings-SPill Forening

Utdannes: GK trearbeidsfag på ?s VGS

Interesser: Stridsvogner, Anime, Warhammer 40000, Kjøtt

Ikke interessert i: Sport, Grønnsaker, Romantiske komedier, Folk som roper og stresser rundt, Gym, Sport
-me

0

#29 Gjest_Felix_*

Postet 15/11-2004 - 00.00

Jeg er Felix, jeg kommer fra et sted langt langt borte.(Oslo)

Det er noen som forteller løgner om meg, men det skal dere ikke tro på, jeg er et empatisk medmenneske, jeg er solidarisk og reflektert og alt annet er ond løgn.

Interesser:
Unødvendig vold
Diktatorer
Diktaturer
Katedraler
Rollespill(Knyttet til punkt 1.)
Andre spiller(Knyttet til punkt 1.)
0

#30 Bruker er logget av   SchiZo 

• begynner
  • Pip
  • Ble medlem: 05/11-03
  • Yrke: Laboratorieassistent hos PON Caterpillar
  • Sted:Hidden village of ingenmannsland..
  • Navn:Trine Ree Nilsen

Postet 19/11-2004 - 12.36

Nja, lenge siden jeg har vært her nå, mange nye medlemmer jeg ikke kjenner til. *hilse*

Liker:

Anime/manga (mindfuck/svart humor/action/feudal), Pc/konsollspill (action/horror), Film (horror/cult/sci-fi), Rotter (har 18), ildere (har 1), Kaffe (litt for glad i dette, egentlig..), Wacom'en jeg fikk av Mette <3

Liker ikke:

..den lista blir veldig lang, det er lettere å bare lese hva jeg liker.

Nå er det også veldig lenge siden jeg var med i en bra kampanje,
tar vel ikke lang tid før trangen til å stikke innom SKSF melder seg igjen..

-Trine

BTW, Müller, var det merket til Zapan du hadde i den forrige avataren din?
(Ikke at det er noe galt med Donnie Darko heller..)
Eagels may soar, but weasels don't get sucked into jet engines...
0

#31 Bruker er logget av   Shadowlord 

• mini-lol

Postet 23/11-2004 - 08.08

Det var nok ikke merket til Zapan....eller rettere sagt, Zapan tok det fra et annet sted. Det er tegnet til Kronos, IIRC.

Brukt av Blue ?yster Cult.
0

#32 Bruker er logget av   Nightmare 

• nummer 1
  • Ble medlem: 07/12-04
  • Yrke: Naturvitenskaplig museum/hobbypolitiker
  • Sted:Et vindu, med utsikt til bingo
  • Interesser:Landhockey, rollespill, fantasy, scifi, musikk, skjønnlitteratur, politikk.
  • Navn:Alexander Nyheim

Postet 07/12-2004 - 15.02

Hei, jeg er Alexander Nyheim.

En forvirret helt ifra det høye nord som bekjemper isbjørner og andre fæle monstre alene i isødet. (For så å ta en burger på burger king på hjørnet ovenfor) Jeg bor i Trondheim, dette forferdelige isødet der oppe, der det lusker slemme isbjørner, istroll, iskremer og andre isfanter rundt omkring. De som tror at Trondheim er en by med 150000 innbyggere tar helt feil, det er egentlig den siste jaktutpost før the great beyond.
Den teorien om at det bor mennesker her er bare en påstand som man ikke kan bekrefte. Jeg ble støttemedlem av SKSF når Marius Sæter overbeviste meg om deres fortreffelighet og jeg syntes dere gjorde en så god jobb med å lage landsting at jeg bare måtte støtte dere!

Jeg liker musikk som : The Cure, Leonard Cohen, Jeff Buckley og Velvet Belly, samt masse anna men jeg gidda ikke skrive det her.

Av ting som er de fantastiske fritidsinteressene nærtliggende liker jeg mest scifi og rollespill.

Fritiden min går for det meste til å gjøre ting som : spille rollespill, lage rollespill og kjøre rollespill.

Så, noe mer?
Hmm, å jah!!

Squeaky Squeak!
The Scientists must battle brains against the evil spacemonsters.
"Look, my brain missed, throw yours!"
0

#33 Bruker er logget av   oddizz 

• Sekretær
  • Vis blogg
  • Gruppe: Det tredje Triumviratet
  • Ble medlem: 06/09-03
  • Sted:Helsinki
  • Interesser:ping pong

Postet 29/01-2005 - 00.13

Hei,
Jeg heter Oddbjørn.
Jeg er bror av triumviratskasserer Magnar Müller.
Jeg liker belgisk sjokolade.
Jeg liker å prate.
Jeg liker å spille rollespill.
Jeg liker sarkasme.
Jeg liker folk som ikke forstår min sarkasme og ser dumme ut.
Jeg liker ikke at klasseforstanderne mine har for vane å bli gravide.
Jeg liker ikke heimkunnskapslæreren min.
Jeg liker ikke engelsklærere som gir meg feil på gloseprøver fordi jeg har oversatt et ord til noe annet enn det de ville at jeg skulle gjøre.
Jeg liker ikke øresus.
Jeg liker ikke at folk påpeker at hendene mine skjelver.
Jeg liker ikke Skedsmo fotballklubb.
Jeg liker SPESIELT IKKE folk som slår seg vrange og bringer inn irrelevante emner når de forstår at de har tapt en diskusjon, istedenfor å innrømme at de har tapt(med mindre det er ment som en spøk).
0

#34 Bruker er logget av   Julie 

• for mye
  • Ble medlem: 13/03-05
  • Sted:Strømmen
  • Interesser:Spilling, soving, kosing og fisking.

"ing" er kodeordet.
  • Navn:Julie Andersen

Postet 12/05-2005 - 22.06

Jeg er Julie... Jeg eier!

Ellers så er jeg nok heitere enn deg.

Dette innlegget er endre av Julie: 22/05-2006 - 01.14

Jeg er Julie

Jeg er en feit katt.

Mjau.
1

#35 Bruker er logget av   Judas Von Überschnell 

• Dr. Med og Spillutvikler
  • Pip
  • Ble medlem: 29/05-05
  • Yrke: Dr. Med. og Spillutvikler
  • Sted:München
  • Interesser:Psykologiske/medisinske eksperimenter, gjerne i form av rollespill og helst på mennesker.

Postet 30/05-2005 - 21.20

Mitt navn er Judas von ?berschnell. Jeg er doktor i medisin og praktiserer vanligvis fra mitt kontor i München.

Jeg interesserer meg i medisinsk forskning av ymse slag og spillutvikling. Jeg er også interessert i diverse alkoholholdige drikker med malurt og sukker i seg. Når jeg ikke forsker eller skriver, nyter jeg gjerne verkene til Johann Wolfgang von Goethe foran ildstedet eller promenerer langs elven Isar her i München.
--Judas von Überschnell
0

#36 Bruker er logget av   Flagellant 

• Stormtropp
  • Pip
  • Ble medlem: 21/07-05
  • Yrke: Ogre Skinner
  • Interesser:Warhammer 40k, DnD, spoons, laptop+stasjonær, karate, World of Warcraft (yes, mainstream nerd, men wa-eva), ISSF og meget mer kjære deg.
  • Navn:Ingrid E Moen

Postet 22/07-2005 - 00.20

Hallo hallo.

Jeg er Ingrid, det eneste kvinnelige medlemet (for øyeblikket) på fylkeslag-foreningen deres, ISSF.

Jeg har en liten 40k hær, Witch hunters, som allieres med min bror Panzy-boy sine IG under kamper.

Man liker anime. Og tegning, det er morro.
Jeg liker konserter, det er fancy. DnD er også gøy, jeg dreper mange ting og gjør narr av barden og den primitive dvergen i party'et.

Jeg blir ikke sjokkert av særlig mye lenger, da miljøet i ISSF har gitt meg innblikk i de sykeste ting.
Bonaparte er ownage.
0

#37 Bruker er logget av   Sjefsambassadør 

• Ninja
  • Ble medlem: 27/07-03
  • Navn:Magnar

Postet 22/07-2005 - 00.23

Da bør du titte innom møkkahaugen ikveld ^^
-1

#38 Bruker er logget av   Flagellant 

• Stormtropp
  • Pip
  • Ble medlem: 21/07-05
  • Yrke: Ogre Skinner
  • Interesser:Warhammer 40k, DnD, spoons, laptop+stasjonær, karate, World of Warcraft (yes, mainstream nerd, men wa-eva), ISSF og meget mer kjære deg.
  • Navn:Ingrid E Moen

Postet 22/07-2005 - 03.01

Hm. Okei, får se om dere har noe sykt på lager. ^^
Bonaparte er ownage.
0

#39 Bruker er logget av   Effon 

• begynner
  • Pip
  • Ble medlem: 09/08-05

Postet 11/08-2005 - 22.21

.

Dette innlegget er endre av Effon: 02/10-2005 - 20.13

0

#40 Bruker er logget av   Fix 

• Medlem av SKSF
  • Pip
  • Ble medlem: 08/09-05
  • Yrke: Ehhh... ISS Gardermoen
  • Sted:Somewhere far far away in the middle of nowhere
  • Interesser:Design, Photoshop Grafikk, Anarchy Online, Rollespill (f.eks: D n'D)

Postet 09/09-2005 - 18.35

Hejsa, jeg er da Erik Paalsrud også kalt 'Fix'.

Jeg elsker Web-design(DESIGN, ikke oppsett eller programmering), rollespill (3 år med Dn'D), Metalmusikk (ikke death/black). Fav. grupper: Hammerfall, Masterplan, Saxon, S.O.A.D og litt annet :).

Jeg hater matte, regninger, e-post spam, mammas 'sunne greier' fra Life butikken... Jeg hater også edderkopper.. altså.. hater dem LITT for mye :P. Hater mandager og ALLE mine fiender i fantasiverdenen!

Jeg elsker også engelsk, e-post som inneholder passord til diverse jeg registrerer meg på, forum, design, skolen (faktisk), venner, lønningsdager, onlinespill (f.eks: Anarchy Online. WoW = FY FY!! M?KK I BUKSA!), pc'en min, Naruto (japansk manga), Doom 3, og seff massevis av jenter!! :D

Jeg er 16 år og fyller år den 22 i sjette :)
Går på Nannestad VGS Grunnkurs Hotell- og Næringsmiddelfag
Bor i Vormsund, Nes.
Jeg røyker/snuser/osv.. ikke, drikker ikke (ennå)

Jeg ble med i SKSF siden Ziener tok meg med hit og ALLE FOLKA HER ER R?E!!! :D

VIS HENSYN! Jeg har vørri nære døden FLERE ganger på grunn av latterkrampe :P

PS: er singel :twisted: (Og nei.. jeg er IKKE en prostituert homsegutt)

Dette innlegget er endre av Generalsekretær Sæther: 10/09-2005 - 00.07

Trenger hjelp med Photoshop? http://exodus7.co.nr kan hjelpe deg! (Snart)
Postet bilde
0

#41 Bruker er logget av   KONG TORDENKUK 

• KONG TORDENKUK
  • Vis blogg
  • Gruppe: KONG TORDENKUK
  • Ble medlem: 24/10-05
  • Yrke: KONG TORDENKUK
  • Sted:KONG TORDENKUK
  • Interesser:KONG TORDENKUK
  • Navn:KONG TORDENKUK

Postet 27/10-2005 - 15.28

?øø??ø?øø??ø??

Jeg er Den nye Erik, ja, han idioten som tiltaler seg selv i tredje person.

Jeg liker. Iaffal ikke deg(kanskje).

Jeg lider av en mild form for pshykopatiske evner, jeg er paranoid, har dansyleksi og er kronisk singel.

Jeg er sulten hele tiden og synes Dr. Pepper smaker analsvette.

Spiller i band og på en måte. Skal bort å få meg bass etterpå :D

Erik
KONG TORDENKUK
1

#42 Bruker er logget av   olav 

• begynner
  • Pip
  • Ble medlem: 18/07-05

Postet 04/11-2005 - 00.23

hallois, jeg er olav..................Fuck!!!
0

#43 Bruker er logget av   Anonym 

• begynner
  • Pip
  • Ble medlem: 11/11-05

Postet 11/11-2005 - 15.08

Jeg heter Jon, er så og så høy, veier så og så mye. Bruker briller, er så og så mange år gammel. Studerer i Trondheim. Jeg er medlem av ISSF og kommer ant aldri til å bli medlem av SKSF. Spiller rollespill, har spilt i seks eller sju år. Spiller/har spilt: ADnD, DnD, ShadowRun, Vampire: tM, Mage: tA, Changling, Fabula, T, Ulvehedner, Werewolf, Kobolds ate my baby, GURPS (med forskjellige verdner), Star Wars d20 og ant noen flere. Og forutsatt at Damon ikke har betalt medlemsskap i ISSF ennå så er jeg eldste betalende medlem der.
0

#44 Bruker er logget av   -=xXx=-EllinG-=xXx=- 

• Panzer Pony

Postet 11/11-2005 - 21.33

Damon har betalt, det har også to av hans venner fra Moss som og er eldre enn Dem.

Men De ligger på en god fjerdeplass.
-me

0

#45 Bruker er logget av   Red pony 

• Stormtropp
  • Pip
  • Ble medlem: 10/11-05
  • Yrke: Jobb, hva er det?
  • Sted:Skummelt at du spør...
  • Interesser:I alle fall ikke deg!
  • Navn:Magnus Hestsveen

Postet 13/11-2005 - 00.23

Jeg heter Magnus. Jeg liker rollespill, miniatyrspill, brettspill osv. Jeg hater interne vitser og forkortelser som feks "Skal du på FKD til helga!? Det er en OMS forening som organiserer massevis av MBS spill, det ruler!!!"
Postet bilde
0

#46 Bruker er logget av   Meta Ridley 

• Stormtropp
  • Pip
  • Ble medlem: 20/11-05

Postet 28/11-2005 - 22.30

Hallo,jeg heter Sondre Dalen,et av de yngre medlemmene av den flotte forening issf(deres forening er også flott,selvfølgelig).

Jeg liker miniatyrspill\Magic\rollespill\metal(musikkformen)\historie\Nintendo ting\kart\diverse diktaturer.
0

#47 Bruker er logget av   KONG TORDENKUK 

• KONG TORDENKUK
  • Vis blogg

Postet 09/02-2006 - 17.48

Alle som liker Metal er mine venner. Hei venn.

Erik :v
KONG TORDENKUK
1

#48 Bruker er logget av   Leif 

• begynner
  • Ble medlem: 02/02-06

Postet 14/02-2006 - 22.07

Hei, jeg er Leif. Jeg lurker.

Jeg er en angivelig voksen mann (haha, særlig) som p.t. er etablert med samboer og katter på Holt Vestvollen (flytta hit i fjor sommer etter 13 år i Trondheim). Kanskje får jeg tid til å ta en tur innom SKSF i løpet av de nærmeste ukene, også, det er jo bare et lite kvarter å gå hjemmefra. Er bare så gyselig travel dette semesteret (holder på å omskolere meg samtidig som jeg jobber deltid).

Jeg har drevet med rollespill og brettspill og annet dill over halve livet, og det vil si siden før D&D kom ut på norsk, så jeg har rukket å prøve en hel del forskjellige greier. Jeg liker bøker og metall og film og øl.
0

#49 Bruker er logget av   KONG TORDENKUK 

• KONG TORDENKUK
  • Vis blogg

Postet 17/02-2006 - 21.31

Vis innleggLeif sa den 14/02-2006, 22:07:

Hei, jeg er Leif. Jeg lurker.

Jeg er en angivelig voksen mann (haha, særlig) som p.t. er etablert med samboer og katter på Holt Vestvollen (flytta hit i fjor sommer etter 13 år i Trondheim). Kanskje får jeg tid til å ta en tur innom SKSF i løpet av de nærmeste ukene, også, det er jo bare et lite kvarter å gå hjemmefra. Er bare så gyselig travel dette semesteret (holder på å omskolere meg samtidig som jeg jobber deltid).

Jeg har drevet med rollespill og brettspill og annet dill over halve livet, og det vil si siden før D&D kom ut på norsk, så jeg har rukket å prøve en hel del forskjellige greier. Jeg liker bøker og metall og film og øl.

Jo flere vi er sammen, ja sammen, ja sammen. Jo flere vi er sammen. Det større forening vi blir. Ooog, dine venner blir medelemmer og miiine venner blir medelemmer.
Jo flere vi re sammen, det flere medlemmer det blir.

Og du liker og metall. Hei enda en venn.

Erik
KONG TORDENKUK
1

#50 Bruker er logget av   Knut Erik 

• begynner
  • Pip
  • Ble medlem: 25/05-06

Postet 25/05-2006 - 15.32

Vær hilset, godtfolk.

Mitt navn er Knut Erik og jeg er ikke en brannmann.
Det jeg imidlertid er, er en slags student som går allmennfag. Dessuten er jeg.. vet.. jeg.. eh

OM.. det var noen spørsmål fra dette, ta kontakt på PM.

Ellers synes jeg at tegninger er koselige å se på. :)
In other words, om du føler deg kallet til å tegne meg en tegning, følg spørsmålsrutinen.

Oh oh oh, så søker jeg en person til å dele en kjeks med. Kjeks er et festelig matlegeme.

KATT I DAG!
0

Del dette emnet:

• 2 Sider +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare i dette emnet

1 medlem(mer) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere