Det ryktes om flere gamle og unge miniatyrspillere i SKSF, da tenker jeg primært på Warhammer og Warhammer 40k.
Jeg for min del har en meget stor hær i warhammer (The Empire) og en ganske liten hær i Warhammer 40 K (Imperial guard, steel legion), jeg har i utgangspunktet lyst til å starte opp igjen med warhammer 40k i første omgang.
Jeg ser da for meg malekvelder, som blir en slags syklubb for nerder, hvor vi maler og lærer hverandre teknikker. Jeg vet ikke med dere andre, men jeg er iallefall veldig rusten på malefronten, jeg var en helt ok maler en gang for krigen, men den kunnskapen er forlengst fortapt. Jeg har derfor vært i kontakt med Games Workshops outrideres som kan være behjelplige med ett malerkurs på SKSF, de skal komme tilbake til meg med mer informasjon om tidspunkt og deres tanker om opplegget. Skal legge dette ut som ett event så fort jeg vet noe mer.
Når det kommer til spillingen hadde jeg tenkt at vi kunne sette opp en kampanje, kanskje med lag eller noe sånt, man må jo se på hvem som skal være med. Jeg vet at Dariok, Dani, Simen og Rune er intresserte i å starte opp igjen. Jeg vet også at Formann Bruer en gang i tiden, like før Jesus ble korsfestet spillte Tyranider i Warhammer 40K. Ville det være umulig å lokke med Formannen nå som de fleste av oss skal begynne med blanke ark.
Post gjerne om dere er intressert og evt hva dere spiller.
Dette innlegget er endre av Kaiser Nichlas I: 06/11-2009 - 09.36

Hjelp