Skedsmokorset Spillforening: Viktig melding til alle Bolleheimere! - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

Viktig melding til alle Bolleheimere! Gewichtiges Meldung fur Allen Bolleheimers!

#1 Bruker er logget av   -=xXx=-EllinG-=xXx=- 

• Panzer Pony
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 07/07-04
  • Kjønn:Mann
  • Yrke: dåse
  • Sted:Ås
  • Interesser:Naruto og katteører
  • Navn:Elling

Postet 18/12-2009 - 13.57

Kjære Bolleheimere!

Jeg, General Baron Maximilian von Bolleheim, er nå Deres nye lokale autoritet.

Frykt ikke; Deres rettigheter skal ivaretas gjennom et demokratisk styre.
I alle viktige saker skal jeg konsultere De tre gudene; Rettferdighetens Gud, Frihetens Gud, og Fornuftens Gud.
Mellom oss skal Vi votere over alle saker som angår Bolleheim, og jeg skal personlig kunngjøre Vår beslutningi Bolletinget.
Det eneste unntak er kontrabestemmelser fra Keiseren selv (HEIL KAISER NICHLAS!), da hans makt og visdom overgår Vår egen.

For å feire Deres nye baron skal det stilles i stand en storslagen fest som varer tre uker til ende, det vil bli tre militærparader hver dag i løpet av denne festperioden, og for å virkelig vise hvor storslagne Vi er skal slaget om Bolleheim, der Keiseren (HEIL KAISER NICHLAS!) befridde Bolleheim fra de opprørske bolsjevik-republikanerene, gjenskapes hver søndag i disse tre ukene.

Disse historiske gjenskapningene skal utføres av hæren og med skarp ammunisjon. Kriminelle og politisk ustabile borgere skal spille opprørerene.
Å være tilskuer på dette arrangementet er selvsagt HELT GRATIS!

Bolleheim har i de siste årene, før Vi overtok som Baron, samlet opp en stor mengde penger, og det er disse Vi vil bruke på dette.
For å fylle opp Bollebingen med gull skal skattene settes opp med 300%

Det var alt,
Takk for Deres hengivendhet,
General Baron Maximilian von Bolleheim
~~u shudent be afreid off dieing butt off never had liveing~~
-me

Kawaii kawaii desudesu, nyoro~n ^_____^
1

#2 Bruker er logget av   Dariok 

• pamp
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 10/11-05

Postet 18/12-2009 - 14.34

Vit at jeg taler med den tordnende røsten til hele det Bolleheiske folk og lytt grundig, for jeg taler bare en gang.
Alt forlenge har vi funnet oss at en inkompetent adel har sløst bort vår velstand og øvet vold mot våre brødre, for lenge har vi lidd under pisken, for lenge har vi forgjeves forsøkt å fredlig endre landet. Men nå er den tiden forbi, i den nye tid skal folket styre segselv! Vi skal frigjøre oss fra adelens, kongens, demokratiets og historiens lenker! Vi skal bli et folk forent i revlusjonen! Hvor ingen er en annens herre og alle er din bror og kamerat! Vit dette Maximilian, deres tid er omme, garnisonen i bolsjevika har desertert, våpen lageret på galgehaugen er tømt og befolkningen er bevepnet. Fengselet er stormet og fangene er satt fri! Og fra og med nå er generalstreiken et faktum.
På ordre av folkets vilje skal alle som står imot revlusjonens vilje, ved handling, ord eller stilling er fritt vilt og skal drepes, uskaldliggjøres eller omvendes i revlusjonens navn. Så fra denne dag skal de ikke være noen forskjell på en borger, keiser, adlig eller arbeider.
Revlusjonen leve!

Postet bilde

HEIL KAISER NICHLAS I!

Dette innlegget er endre av Kaiser Nichlas I: 18/12-2009 - 16.20

0

#3 Bruker er logget av   Kaiser Nichlas I 

• Feltmisjonær & sjef for det hemmelige polititet
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Vis blogg
  • Gruppe: Feltmisjonen
  • Ble medlem: 16/09-03
  • Yrke: Panzergeneral
  • Sted:Skedsmokorset
  • Interesser:Brettspill, rollespill, dataspill,miniatyrspill,kortspill og Hyperion N4F som jeg elsker over alt på denne jord!
  • Navn:Nichlas

Postet 18/12-2009 - 15.16

Hvordan våger dere å gjøre opprør mot adlen, jeg er valgt av GUD for å herske over og styre dere alle! Jeg har igjen valgt mine ledere: adlen og de skal behandles med størrste grad av respekt og verdighet.

Vi må sette en stopper for disse verdiløse fritenkerne en gang for alle, jeg sender øyeblikkelig ut ordre om å forsterke Bolleheims garrison fra Keiserlige hovedstyrken.

Du må holde holde ut General Baron Maximillian, kjemp til siste mann og siste patron.
One World, One Truth, One Union
" Det er ikke døden du skal frykte, men det at du aldri har levd."
- Marcus Aurelius -
0

#4 Bruker er logget av   Dariok 

• pamp
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 10/11-05

Postet 18/12-2009 - 15.42

Folket kan ikke stoppes, vi har i hele dag pisset på markene utenfor bollhemia og nå er de en gjørme sump. Dine panzervogner vil aldri trenge gjennom pissmyra! I tillet er våre dyktigste kunstnere i ferd med å re dekorerer byens kulturminner.

Jeg ber alle borgere bruke sin nyvunnede stemme og hjelpe til med å forme dåstopia!

Postet bilde

HEIL KAISER NICHLAS I!

Dette innlegget er endre av Kaiser Nichlas I: 18/12-2009 - 16.20

0

Del dette emnet:

Side 1 av 1

Hurtigsvar

1 medlem(mer) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere