En litt mer detaljert oppsumering? ah yaeh!
Dag 1, Calm: Drar til Super novas, som holder til i en leilighet i subburbia. en plan lusker i hodet hans, han kjøper en tom eske, og gir seg ivei mot leiligheten.
vel oppe ringer han på døra og setter på seg "serious face". En ung fyr åpner døra ser litt conf-juiced ut. Calm spør med en gang etter "sjefen". kaen i døra er ikke helt med, så calm prøver og gå litt rundt grøten, plaske litt i suppa, men ender til slutt med å bli invitert inn. han sier han skal levere en pakke, og presser hardt på om de ikke skal få den hvis de ikke er seriøse, og finner tilslutt ut at super nova ikke er inblandet i DN, og de bare er noen punk-ass ungdommer med et dritt band.
Katwashi aka New guy: Drar ned til burning corpse, og kjenner tilfeldigvis en key person derfra, som han reddet da de var små. Han spør litt rundt, og finner fort ut at disse gutta, aint got the balls.
Tarus og Ra`Shani drar ned til Zombies, og utgir seg for å være rekrutter til gjengen, de ankommer først et lager lokale, hvor de spør en random vakt om det er her de rekruterer, vakten peker med en hagle og ber de av-væpne seg selv og legge seg på bakken. de gjør som de får beskjed om, og vakten kommer nærmere. Ra`Shani tar seg av pratingen, og overbeviser han om de er sendt av Jimmy (luck roll succeded), litt skeptisk beholder vakten våpnene, og sender de tilbake til Jimmy og sier vi kan få de tilbake hvis vi blir Zombier.
vi drar ned til lageret og prater med litt folk venter på å bli "inisiert", vi blir tatt med ut i en bakgate hvor det ligger en del bomser, og dop vrak. vi må velge oss en hver og tar de med videre ut. Robin får et sverd og blir bedt om og drepe den han dro med seg, nekter og går derfra. på vei vekk blir han skytt i ryggen, som vevaphone bryr han seg ikke noe særlig, men later litt som får å ikke virke mistenksom, mannen snur seg til Ra`Shani sier: da får vel du ta begge da....Ra`Shani tar pistolen, og to skudd høres fra bakgaten.
vel inne bryter stilheten av: Vi har en ny Zombie!!! folk klapper og tar meg veldig godt imot. jeg henger litt før jeg gir dem et nummer, og drar hjem.
Taurus som sitter venter lengre ned i gata blir med hjem til meg, jeg ringer opp Calm og informerer han om at jeg er nærmere målet vårt.
To minutter senere blir jeg ringt opp av Zombie folka, og får beskjed om å møte opp ved byggningen, shit is going down, TONIGHT!
Ra`Shani drar på sin nye Ninja ZX8 bike, og møter opp. Det store kuppet skal settes igang.
med maske, skuddsikre vester, of automat våpen kjører de avgårde til et hemmelig lokasjon. et varebygg under oppbyggning, og en stor lastebil.
Ra`Shani får beskjed om å låse opp bilen(med en stålvaier klipper

), og når dørene åpner seg er det flere paller med....Slosh! det beste ølet i hele Mort.
disse gutta er ikke helt DN matriale, alikvel er det en kvinne i denne gjengen som fanger min oppmerksomhet, Laila, en svartemarkeds-kontakt.
Dag 2: Calm: Calm føler at noen ikke har gjort en god nok jobb, og bestemmer seg for å dobbelt sjekket BC... etter og ha utgitt seg for DN agent tar Calm kontakt med broren til personen som New guy kjente, ble litt trusler, og litt deng, så blir blir Calm halv førnøyd men bestemmer seg for og lage en plan som innvolverer New guy....
Taurus: kjøper en kortstokk, og bygger en model av mort med kort...
Ra`Shani: Drar ned til The Zombies, og skaper litt godvilje, blir litt kompis med gjengen. lager seg noen ekstended mags, som han gir bort i gave. og blir anerkjent som en god fyr.
Dag 3: Calm, New Guy, og Tarus: Drar ned til Burning Corpse gutta, først new guy, som ved første anledning måker ned houved mistenkte, med et nesten drepende slag, rett i trynet. knytter fyren til en stol, ringer opp Calm og Tarus, også begynner morroa, trusler flyr, DN blir nevnt så å ofte at hvis vi var chippa, hadde Cloacked Division spikret kistene våres selv. (No pun intended Calm

) de finner til slutt ut at disse gutta også er clear. Da igjenstår det bare Zombies.
Ra`Shani: Har vært uten telefon i tre dager i det han begir seg ut på en ferd ned til "The Heart of Darkness", en kort samtale med Jimmy, vi er på vei til Laila, svartemarkeds kontakten. Etter ett par vittig kommentarer slipper Ra`Shani inn, kvinnen tar seg en dusj mens jeg venter pent i stua.litt små prat og halv frekke kommentarer, og Ra`Shani befinner seg i en kinky situasjon, en Blitzer i skrittet, ladd med èn kule, hvorpå han blir spurt: Can you handle the pressure? Iskald legger Ra`Shani hånda over hånda til Laila, smiler, og trekker av. (Dani: rull en d6, og får guds skyld ikke rull 6....Ziener: dekker over terningen, fjerner hånda sakte....1...2...3...4...5....5! aww shiiiiit!), balls stil intact, Laila er imponert, la oss ta en tur, hun er sulten. Kvinnen er litt forstyret, hun kommer med trusler konstant, og sier hun kjenner alle typer menn, og liker å skyte av oss ballene. Ra`Shani er anderledes, en "gentlecat?" og når han sier han er best i noe, så ER han best i det. litt mat, noen trusler, og litt psyco flørting senere. og Ra`Shani er helt sikker på at hun ikke er Dark Nigth, hun har slektninger høyt oppe i SLA.
Dag 4: New guy plager en liten unge. Tarus lager en rustning av den nye kortstokken sin. Calm skriver rapporter, og Ra`Shani har et møte med SCL 6, minister of War, Tom Waise, broren til Laila. ett hyggelig møte
ett par timer går, og Calm får beskjed om at han er inkompetent, og arrogant, og at blueprinten absolutt ikke er ferdig.
Dag 5: what dani wrote.
Dette innlegget er endre av Wolf: 03/03-2010 - 10.58
One vision, One purpose.
I must be swift as a coursing river,
With all the force of the great Tai-Fu.
With all the strength of the raging fire.
Mysterious as the dark side of the moon.
You don`t seem to understand, im not locked in here with you...YOURE LOCKED IN HERE WITH ME!