Skedsmokorset Spillforening: Buskheim - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

Buskheim Miyako's baroni.

#1 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 26/01-2010 - 23.31

Miyako har blitt uttalt som baronesse av Buskheim og takker Keiseren med hele sitt hjerte og lover å hjelpe folket så godt hun kan.

Innbyggerene gjør sine jobber som de skal og byen lever, men i det siste har en frykt spredd seg over byen. Folk er redde for nye mennesker som kommer inn og de er redde for at hvem som helst kan være traitors. Ingen stoler på noen.

Det er forsåvidt relativt kaldt i Buskheim for tiden, og det hjelper ikke at folket ikke har håp.
Postet bilde

Men Baronesse Miyako jobber hardt for å få folkets tillit og forteller om at det er vanskelige tider. Men man må henge med og leve hver dag som om det skulle vert den siste og sette pris på det man har.

Etter rettsaken om henrettelsen av grev Zug'Zug er Baronesse Miyako rasene. Det har blitt hengt opp missing nin plakater i hele Buskheim. Med Bilde av Zug'Zug. Bare man sier navnet spytter folk på bakken. Alle i hele Buskheim er virkelig villige til å gjøre hva som skal til for å få han hengt.

Men folket er redde. Så Baronesse Miyako har sendt ut titalls av soldater i svart bekledning og pannebånd på hodet, rundt halsen, armen osv. Pannebåndene bærer Keiserens symbol [HEIL KAISER NICHLAS!]. Alle soldatene er helt like. Som om de er kloner. Og hvis de blir drept blir de til røyk og blir borte. De er bevæpnet med Katana, shurikens og kunai knives. Med tanke på at Zug'Zug *spitt* er på frifot føler folket seg litt tryggere grunnet de sterke vaktene.

Baronesse Miyako håper virkelig at Zug'Zug *spitt* skal få sin straff og at lysere tider venter dåstopia.
Grev Zug'Zug...*spit* Du skal falle.
Postet bilde

Heil Kaiser Nichlas.

Dette innlegget er endre av Miyako: 26/01-2010 - 23.32

døtt mæ i dåsa
3

#2 Bruker er logget av   Kaiser Nichlas I 

• Feltmisjonær & sjef for det hemmelige polititet
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Vis blogg
  • Gruppe: Feltmisjonen
  • Ble medlem: 16/09-03
  • Kjønn:Mann
  • Yrke: Panzergeneral
  • Sted:Skedsmokorset
  • Interesser:Brettspill, rollespill, dataspill,miniatyrspill,kortspill og Hyperion N4F som jeg elsker over alt på denne jord!
  • Navn:Nichlas

Postet 27/01-2010 - 11.49

Seint en kveld dukker det opp flere bevepnede menn utenfor porten til Buskheim slott. Den fremste av disse roper høyt og tydelig "lukk opp i dåseens navn!". Porten glir opp og mennene trer inn i borggården. En fremste av mennene trekker frem et brev og gir det til en av slottstjernerne. Han sier: "Lever dette til Baronessen. Si at det er viktig.".

Brevet lyder som følger:

Til

Baronesse Miyako av Buskheim

Fra

dåse Nichlas I av Dåstopia

Det dåselige Palass

Kjære Baronesse, jeg har fulgt med på dine aktiviteter den siste tiden med stor interesse. De har gjort det meget godt i min tjeneste og det er derfor jeg ønsker å tildele Dem tittlen Grevinne av Vaginalis. Som De sikkert vet så er det lite igjen av Vaginalisby og provinsen i sin helhet. Dette er selvsagt en svært uheldig situasjon, fordi en provins uten befolking ikke produserer skatt til dåserike, skatt vi sårt trenger for å fortsette krigene i øst. Jeg tror og håper at De er rett kvinne til denne jobben, nemmelig å få Vaginalis opp på beina igjen. Jeg håper derfor at du aksepter tittlen Grevinne av Vaginalis. De skal selvsagt fortsatt herske over Buskheim også.

Med kjærlig hilsen

dåse Nichlas I av Dåstopia

Dette innlegget er endre av Dani: 27/01-2010 - 14.19
Grunn til endring: test

One World, One Truth, One Union
" Det er ikke døden du skal frykte, men det at du aldri har levd."
- Marcus Aurelius -
0

#3 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 27/01-2010 - 12.33

Jeg takker deg, min dåse. Jeg skal gjøre alt i min makt for at folk skal kunne bo i Vaginalis igjenn.
Jeg vil starte å sende ut flere vakter som kan beskytte byen mens jeg er borte.

Samme dag dro Grevinne Miyako ut av Buskheim og mot Vaginalis med byggefolk og vakter.
Vaginalis skal se en lysere framtid. HEIL dåse NICHLAS!

Dette innlegget er endre av Dani: 27/01-2010 - 15.13

døtt mæ i dåsa
0

Del dette emnet:

Side 1 av 1

Hurtigsvar

1 medlem(mer) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere