Skedsmokorset Spillforening: Buskheim - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

Buskheim Miyako's baroni.

#1 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 26/01-2010 - 23.31

Miyako har blitt uttalt som baronesse av Buskheim og takker Keiseren med hele sitt hjerte og lover å hjelpe folket så godt hun kan.

Innbyggerene gjør sine jobber som de skal og byen lever, men i det siste har en frykt spredd seg over byen. Folk er redde for nye mennesker som kommer inn og de er redde for at hvem som helst kan være traitors. Ingen stoler på noen.

Det er forsåvidt relativt kaldt i Buskheim for tiden, og det hjelper ikke at folket ikke har håp.
Postet bilde

Men Baronesse Miyako jobber hardt for å få folkets tillit og forteller om at det er vanskelige tider. Men man må henge med og leve hver dag som om det skulle vert den siste og sette pris på det man har.

Etter rettsaken om henrettelsen av grev Zug'Zug er Baronesse Miyako rasene. Det har blitt hengt opp missing nin plakater i hele Buskheim. Med Bilde av Zug'Zug. Bare man sier navnet spytter folk på bakken. Alle i hele Buskheim er virkelig villige til å gjøre hva som skal til for å få han hengt.

Men folket er redde. Så Baronesse Miyako har sendt ut titalls av soldater i svart bekledning og pannebånd på hodet, rundt halsen, armen osv. Pannebåndene bærer Keiserens symbol [HEIL KAISER NICHLAS!]. Alle soldatene er helt like. Som om de er kloner. Og hvis de blir drept blir de til røyk og blir borte. De er bevæpnet med Katana, shurikens og kunai knives. Med tanke på at Zug'Zug *spitt* er på frifot føler folket seg litt tryggere grunnet de sterke vaktene.

Baronesse Miyako håper virkelig at Zug'Zug *spitt* skal få sin straff og at lysere tider venter dåstopia.
Grev Zug'Zug...*spit* Du skal falle.
Postet bilde

Heil Kaiser Nichlas.