Skedsmokorset Spillforening: Vaginalis gjennoppstår. - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

Vaginalis gjennoppstår. Grevinne Miyako starter gjennoppbygningen av Vaginalis.

#1 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 28/01-2010 - 15.07

En dag etter at Grevinne Miyako fikk tildelt baroniet Vaginalis og forlot Buskheim ankommer hun.
Og byggerene setter i gang med å blandt annet fjærne lik og knuste hus.
Etter hvert som byen kommer seg på beina skal folk få bo her og starte jobber så Kaiser Nichlas I[HEIL KAISER NICHLAS] får skatten sin.

Vaktene løper rundt som vanlig og Grevinne Miyako lager et tegn med hendene og sier noen merkelige ord, og ut av skyggene kommer det en klone av henne.

''Nå drar jeg tilbake til Buskheim. Bli her og sørg for at alt foregår som det skal, Og hvis det skjer noe uventet bare forsvinn så vet jeg alt du vet, farvel.''

Pluss plakater av Zug'Zug *spit* Blir det nå hengt opp plakater av den nye 'Grev Sosialisme' og en dusør. Død eller levende.

Vaginalis skal nok en gang skinne.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Miyako: 28/01-2010 - 15.08

døtt mæ i dåsa
3

#2 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri
  • Gruppe: Triumviratet
  • Ble medlem: 24/09-09
  • Kjønn:Mann
  • Yrke: Student
  • Sted:Oslo

Postet 28/01-2010 - 19.36

I hundre mils omkrets av vaginalis har over natten titusenvis av postere dukket opp på vegger og lyktestolper, og tross lokale autoritetspersones intense forsøke på å fjerne dem, synes de som limt fast...

Vedlagt(e) miniatyrbild(er)

• Vedlagt bilde: Glorious.jpg

Jeg streeener bort til døren!
0

#3 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 28/01-2010 - 20.24

''Kjære innbyggere! Nå som Vaginalis så vidt har kommet seg på bena. Kan folk begynne og bo her igjenn! Men det er tydelig at vi har en person som er ute etter å så tvil i dere om meg som deres leder, men det er også tydelig at Grev Sosialisme er for propaganda, hærverk og forræderi. Dette kan jeg ikke tillate! Så fra nå av vil jeg at folket skal tenke seg godt om om hva dere skal gjøre videre. Men de som forlater meg kommer til å bli henrettet i Kaiser Nichlas' navn! HEIL KAISER NICHLAS!''

Borgerene ble helt stumme et lite øyeblikk mens Grevinnens Smaragd grønne øyne stirret bestemt ut i folkemengden...
Så hyler alle samtidig. HEIL KAISER NICHLAS I! Og klapper.

Senere den dagen fikk Grevinnen et brev fra folket. De har tatt seg av plakatene til Grev Sosialisme! De har limt nye plakater over. Plakater hvor det står: We fight for a better future. Under bilde av en lykkelig by. Vaginalis. Med smilende innbyggere og epletrær og folk med bra jobber.
Grevinnen takker folket med at de må betale litt mindre skatt til Henne, mens hun betaler litt mer skatt til Keiseren.

Heil Kaiser Nichlas!

Dette innlegget er endre av Miyako: 28/01-2010 - 20.26

døtt mæ i dåsa
1

#4 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.
  • Gruppe: Styret
  • Ble medlem: 28/05-07
  • Yrke: Sosialarbeider
  • Sted:Schloss Misthausen
  • Navn:Aslak Rustad Hauglid

Postet 28/01-2010 - 20.39

De gjør nå engang en flott jobb, Grevinne! Husk at De ikke betaler skatt til Keiseren (HEIL KAISER NICHLAS!), men til meg. En månedlig tributt på 3500 Dåsemark. Jeg sørger for at Keiseren (HEIL KAISER NICHLAS!) får de pengene han har rett på.

Ellers ønsker jeg dem lykke til videre og sikter til kriselovene jeg har innført i Vaginalis (Se Dåsenytt)
"Night Falls, Everyone Dies"
-Common Ravenloft Saying

Gud, hvilket terningkast,

der satte orken fast.
Orken var propful av had,
nu haver den blivet salad!
XP er ikke det verste man har,
og om litt er levelen klar.
-Svantes ulykkelige dag
0

#5 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 28/01-2010 - 20.44

Vis innleggStorhertug von Misthausen sa den 28/01-2010 - 20.39:

De gjør nå engang en flott jobb, Grevinne! Husk at De ikke betaler skatt til Keiseren (HEIL KAISER NICHLAS!), men til meg. En månedlig tributt på 3500 Dåsemark. Jeg sørger for at Keiseren (HEIL KAISER NICHLAS!) får de pengene han har rett på.

Ellers ønsker jeg dem lykke til videre og sikter til kriselovene jeg har innført i Vaginalis (Se Dåsenytt)

Det høres rimelig ut, Storhertug. Og lovene du har innført i Vaginalis har jeg godkjent da disse lovene er essensielle i en tid som denne.
døtt mæ i dåsa
0

#6 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 28/01-2010 - 20.50

Blant alle de grevinne Miyako hadde tvunget til å møte frem var det kun en mann som våget å ikke ta av seg Grev Sosialisme-t-skjorten sin. Grevinnens vakter var raske med å pågripe mannen, som med sine lungers kraft ropte ut
"Ah, now we see the violence inherent in the system!"
mens han ble ført bort. Ikke før hadde ordene forlatt hans munn før en av vaktene dæljet til ham med gummikøllen sin og ropte "HOLD KJEFT!", noe som ble besvart av at mannen ropte
"Oh! Come and see the violence inherent in the system! HELP, HELP, I'M BEING REPRESSED!"
De nær han hvisket lavt mellom hverandre at mannens navn visstnok var Dennis, og over den øredøvende stillheten idet Dennis ble ført inn i en ventende bil kunne man tydelig høre grevinne Miyako mumle
"Jævla bonde!"
Så ble bildøren slamret igjen, men de nærmest bilen kunne likevel hør Dennis rope
"Oh, what a giveaway. Did you hear that? Did you hear that, eh? That's what I'm on about! Did you see her repressing me? You all saw it, didn't you?"
Så kjørte bilen sin vei, og siden har ingen hørt noe mer fra Dennis.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Henrik: 28/01-2010 - 21.03

1

#7 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 28/01-2010 - 21.11

Innbyggerene er litt sjokkert men var fullstendig klare over straffen for å bære GS' symbol. Så de gikk tilbake til det de drev med og snakket aldri om det igjenn.

*out of game*
Postet bilde
døtt mæ i dåsa
0

#8 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 28/01-2010 - 21.20

Handler hovedfagsoppgaven Deres om Grev Sosialisme, Herr Henrik? Jeg har merket meg at du har en litt underlig tendens til å fronte alle nyheter som dreier seg om denne folkefiendens terrorhandlinger. Husk at det er farlig å interessere seg for mye i fiender av staten og keiseren (HEIL KAISER NICHLAS!)

-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#9 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 28/01-2010 - 22.11

Til Storhertug von Misthausen

Min ærede storhertug, du, som en utdannet mann, burde vite bedre enn noen andre at om en skal få bukt med et problem må en først forstå problemet, ellers har det en lei tendens til å dukke opp igjen. Jeg forsikrer dem om at mine undersøkelser kun er av en akademisk art, og at jeg har universitetsrektorens godkjennelse og velsignelse til å se nærmere på denne grusomme sinnssykdomme som på folkemunnet går under navnet "kommunistisk ideologi", eller som vi akademikere sier "somnium communis". Videre kan jeg berolige dem med at universitetspsykologen foretok en grundig evaluering av min mentale helse før rektoren gav sin velsignelse til å studere dette tabubelagte emne.

Ærbødig hilsen
Førsteamanuensis Henrik

Postet bilde

Dette innlegget er endre av Henrik: 28/01-2010 - 22.12

0

#10 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye
  • Ble medlem: 07/12-09
  • Yrke: Skole
  • Sted:Skedsmo
  • Navn:Henrik

Postet 28/01-2010 - 22.12

Storhertugen finner et brev i sin bil. Et enkelt brev på en setning.
-1

#11 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 28/01-2010 - 22.15

Jeg forstår nå, kjære herr Henrik. Jeg beklager misforståelsen.
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

Del dette emnet:

Side 1 av 1