Story: Main storyen begynner med at man sitter i fengsel i The Imperial City. Keiseren blir forsøkt drept, og nød utgangen leder igjennom din celle.
Du slenger deg på og snart er friheten din, men ikke før du får The Amulet of Kings, denne skal du levere til en gammel monk i et kloster, utenfor Chorrol, den Nord-vestlige byen hvor Figthers Guild har HQ. I houved linjen i spillet blir man fremstilt som helt. hvis du ikke ønsker dette, kan du bare skippe hele dritten
Story 2: det er mange side linjer å følge i Oblivion, alle Guildene har sine egne( Figthers Guild, Mages Guild, Thieves Guild, og Dark Brotherhood. hvis man har DLC, er det også Knigths of the Nine, og The Court of Madness), og det er masse muligheter, samtidig er det ingenting som sier at du MÅ gjøre noe av dette. friheten i Oblivion er selv til nå, uten sidestykke.
Underhodnings Verdi: Oblivion kan man sitte å kose seg med Uendelig lenge, det er Masse å gjøre, eller man kan bare gå rundt og utforske og se på ting.
Og tro meg, det er alltid noe nytt du ikke har sett før, eller opptaget.
Visuelt: Oblivion er fantasisk å se på, uendelig fine detaljer, overalt. Naturen er fantastisk, dungeons er fantastiske, ruinene er fantastiske, Byene er fantastiske, noen karakterer ser litt derp ut, men who cares.
Dommen:
Story: En veldig spennende, og heroisk fortelling. og kule events
Terningkast: 20
Underholdnings verdi: Mye bra og holde seg okuperet med, litt kjedelig og langtekelig levling og skill-up system.
Terningkast: 18
Visuelt: Fantastisk! Noen folk ser derp ut, men det er virkelig ikke det man bryr seg mest om.
Terningkast: 18
Sammenlagt terningkast: 19, Jeg elsker dette spillet, og jeg kan ALT, om det. Så dere for nesten spille det, og kose dere.
Robins seksjon: Masse våpen, men ikke nok våpen-typer, skulle hatt spyd og kaste våpen også.
Dette innlegget er endre av Wolf: 09/03-2010 - 12.05

Hjelp
Legg til svar

MultiSitat