Skedsmokorset Spillforening: En spesiell middag - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

En spesiell middag Der mange viktige ting skal diskuteres.

#1 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.
  • Gruppe: Styret
  • Ble medlem: 28/05-07
  • Kjønn:Mann
  • Yrke: Sosialarbeider
  • Sted:Schloss Misthausen
  • Navn:Aslak Rustad Hauglid

Postet 19/03-2010 - 21.48

Spisesalen i Schloss Misthausen er stor, gild og nesten tom. Utenfor sildrer regnet stille ned i kveldsmørket, men en krystalllysekrone bader salen bak blyglassvinduene i et varmt lys, og et sprakende bål i en stor marmorpeis holder rommet godt og varmt. Et kostelig, blått vegg-til-vegg teppe med gullmønster pryer gulvet, landskapsmalerier i sølvrammer henger på veggene. Rommet er en ren refleksjon av eierens velstand.

Nevnte eier, Storhertug Msithausen, sitter i en høyrygget stol ved enden av et langbord i eik med hvit duk. Det er dekket på til noen personer, med mange kostelige retter. Storhertugen har bare et glass Chateau Misthausen foran seg. Han orker enda ikke spise noe særlig. Han er svært blek i fjeset, og den sorte bekledningen hans dekker at brystkassen og det ene beinet hans er inntullet i bandasjer. Vanskeligere er det å skjule at han ikke har noen venstrearm lenger. Protesen vil bruke noen dager på å bli ferdig.

Storhertugen venter på sine middagsgjester. Han skotter opp på vegguret. Halv åtte. Den avtalte tiden. Den hånden han har igjen fingrer med håndtaket på spaserstokken sin....
"Night Falls, Everyone Dies"
-Common Ravenloft Saying

Gud, hvilket terningkast,

der satte orken fast.
Orken var propful av had,
nu haver den blivet salad!
XP er ikke det verste man har,
og om litt er levelen klar.
-Svantes ulykkelige dag
0

#2 Bruker er logget av   Dani 

• Guild Master
  • Vis galleri
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 20/08-08
  • Yrke: Resepsjonsvekter
  • Sted:Oslo - Bjølsen
  • Interesser:Rollespill - Skuespill - Taler/Presentasjoner - Anime - Fantasi - Sci-Fi - Dansing - Filmer - Brettspill - Kortspill - Miniatyrer - PCspill
  • Navn:Dani

Postet 19/03-2010 - 22.02

Baron Dani annkommer Schloss Misthausen til korrekt tid. Vaktene på slottet mottar den tunge blykista som inneholder tributt for februar. Baronen og hans livvakt er kledd i uniformer, farget av mørket. Det regner. Lyn lyser opp skikkelsene mens de bestemt vandrer opp til hovedhallen. Her tar baronen av seg uniformslua og holder den under venstre arm. De blir begge ledet til spisesalen. Livvakten blir igjen utfor, og forsvinner i mørket nedover slottets mørke ganger. Inn i rommet kommer Dani, som viser honnør nesten som ren refleks. Bak den sorte maska hans, ser han overrasket på Storhertugen, og skakker hodet litt til siden.

"Det er godt å se Dem i live, Storhertug. Jeg ser du bærer dine skader med stolthet, så jeg er svært spent på hva du har å fortelle."

Baronen går i hvil, og i fjerner den sorte masken sin. "Jeg håper De ikke har noe imot at jeg ønsker å se og høre dette uten min maske."

Vedlagt bilde: 1262881228968.jpg
-Baronens hode bærer fortsatt forferdelige skader fra noen måneder siden da han skøt seg selv.

Does not roll for damage, only death!

-D20
0

#3 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 15/10-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Maskin
  • Sted:Vaginalis
  • Interesser:tær
  • Navn:Hanna Harms

Postet 20/03-2010 - 00.06

C.Charm og resten ankommer.
Det er en dyster ettermiddag og folk bærer preg av stress og spenning.

C. Charm beordrer Schatten Truppe til å slå seg til ro på et motell eller lignende i byen mens hun er på besøk hos Misthausen.
Hun banker utolmodig på døren.
En mann åpner døren og sier vennelig "Cyborg Charm, Henrik, Politimester...stig på."
Han leder oss inn i et rom hvor vi får øye på Baron Dani og selveste Misthausen.
Hun hilser vennelig på sin over ordne og leder Baron Dani. Så får hun øye på Misthausen.

C. Charm stopper opp i det hun hun ser han.
"MEN HVEM I KEISERS NICHLAS NAVN! HAR GJORT DETTE!" roper hun ut i raseri og antyder kjapt at dette ikke var en ulykke.
Alt raseriet som hun eier brennner henne opp og hun klemmer "hendene" hardt sammen sammen.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 20/03-2010 - 00.11

Mvh

Frk. Harms
1

#4 Bruker er logget av   Ole von der Fossheim 

• Rittmeister/ Rock & Roll Nigger
  • Gruppe: Triumviratet
  • Ble medlem: 05/10-08
  • Yrke: MANN! (Vaktmester)
  • Sted:JEG VET DA FAEN HVOR JEG BOR!
  • Navn:Ole Martin Fossheim

Postet 20/03-2010 - 00.19

politimesteren går inn og finner seg et sted å sitte, han ignorere utbrudet til frøken charm "mange takk for invitasjonen min gode storhertug, nå hva vare det du ville fortelle oss."
sier han mens han retter litt på stolen "jeg antar det gjelder noe som har med skadene dine å gjøre"
Postet bilde
0

#5 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 24/09-09
  • Yrke: Student
  • Sted:Oslo

Postet 20/03-2010 - 00.36

Førsteamanensusens ansikt har vært trist hele bilturen fra perrongen, men mens han betrakter Storhertugens skader er det i et milisekund nesten som om munnvikene hever seg litt og øynene smiler... mens så er det borte igjen, for fort til at noen la merke til det eller kan være sikker på hva de faktisk så. Forøvrig holder han seg rolig og stille. Det passer seg tross alt ikke at en med så lav rang som han snakker ubedt i nærvær av slike høytstående herrer.

Postet bilde

Dette innlegget er endre av Henrik: 20/03-2010 - 00.37

Jeg streeener bort til døren!
0

#6 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 20/03-2010 - 08.49

Storhertuhgen gjør en gest med spaserstokken mot stolene og venter til alle har satt seg. Han tar en slurk Chateau Misthausen og bektrakter hver og en av de som sitter ved bordet etter tur. "Velkommen, venner. Takk for at dere kunne komme på så kort varsel". Han kaster et blikk på det stedet venstrearmen hans skulle vært igjen og tar nok en slurk vin før han fortsetter. "Bare rolig. Jeg kan forsikre dere om at disse skadene hadde en god grunn. Alle deres spørsmål vil bli besvart. Men først, to ting: Dette er jo en middag. Det er bare å ta for seg av maten på bordet. Jeg beklager at jeg desverre ikke kan nyte maten sammen med dere, men som dere ser har jeg... orker jeg ikke stort akkurat nå"

Han snur på hodet i det et nytt lynglimt flerrer over himmelen og regnet øker i styrke. Blikket hans vandrer til Henrik. "Det vi skal diskutere her er meget hemmelig, Herr Førsteamanuensis. Om De skal høre dette, kan De egentlig få høre ganske mye annet også. Jeg sier ikke at De må forlate rommet. Jeg sier at De kan, for nå er Deres siste sjanse. Om De velger å blir, vil De bli vår første sivile fortrolige i det spindelvevet som er Dåstopiansk politikk" Storhertugens blikk hardner. "Dette er ikke noe De skal gjøre med lett hjerte. Siden De ikke har noe adelig embete, vil vi bli nødt til å overvåke Dem. Som vår fortrolige vil De kunne nyte betraktelig mindre frihet og privatliv. Og om De er lett til sinns med den informasjonen De får vite her, vil ingen av oss...", han kaster et megetsigende blikk på de andre gjestene, "... nøle et øyeblikk med å sørge for at hemmelighetene våre forblir hemmelige. Valget er Deres, Herr Førsteamanuensis. De kan gå nå og være en fri borger, eller De kan bli her og bli en klokere borger med atskillig flere plikter"
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#7 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 20/03-2010 - 11.06

Charm velger å ikke sette seg men stå i det hun går litt og tenker dypt. Hun lytter nøye til alt som blir sagt.
Mvh

Frk. Harms
0

#8 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 24/09-09
  • Yrke: Student
  • Sted:Oslo

Postet 20/03-2010 - 12.10

Førsteamanensusen reiser seg fra stolen, sukker, og tar på seg flosshatten.
"I så fall er det nok best jeg forlater rommet. Jeg har ingen interesse av politikk og som de korrekt påpekte er jeg ikke adelig og har derfor ikke noe å gjøre med hvordan keiserriket skal styres."
Han gjør et kort bukk mot Storhertugen og snur seg for å gå, men vender hodet igjen med et tankefullt uttrykk i ansiktet.
"Ved nærmere ettertanke er det vel bedre at jeg midlertidig forlater slottet også."
Han smiler svakt og hilser med hatten.
"Bare slik at jeg ikke skulle falle for fristelsen til å komme tilbake eller for å lytte ved dørene. Jeg går ut fra at det finnes vertshus nede i landsbyen? De vil kunne finne meg der når de ønsker å få tak i meg frøken Charm. God kveld."
Jeg streeener bort til døren!
0

#9 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 20/03-2010 - 12.48

Storhertugen nikker og roper på butleren sin. "Fritz, vennligst før Førsteamanuensisen ut av slottet. Gi ham en eskorte ned til Regnfall Vertshus. De kan holde seg hos han til Frøken Charms ankommer, det er sikrest slik. Ha en god natt, Herr Førsteamanuensis". Den høyadelige nikker igjen, og alt blir stille til Henrik og Fritz har forlatt rommet og lukket døren bak seg. Storhertugen får et skarpere trekk i stemmen. Øynene hans blir hardere. Møysommelig reiser han seg fra stolen sin og hviler tungt på spaserstokken.

"Nåvel," sier han, "jeg forstår at dere undres over hvordan jeg har pådratt meg slike skader. Det skal jeg fortelle dere nå". Han tar en pause for å forsikre seg om at alle følger med. "Herr Politimester, Frøken Charms, dere husker at jeg forlot dere på perrongen i morges like før jomfruturen med Den Transdåstopianske Jernbane skulle begynne. Jeg sa at jeg hadde viktigere ting å ta meg av, og det hadde jeg"

Misthausen begynner å halt sakte over gulvet mot et forheng i et hjørne. "På mitt eget initiativ utkjempet jeg en duell i dag" sier han lavt. "En duell i Østre Armhulens skoger, mot en særdeles sterk og verdig motstander. Her pådro jeg meg disse skadene. Men de vil jeg anse som vel verdt det. For det jeg fikk i bytte var av høy verdi. Og jeg kom seirende ut av duellen". Storhertugen har nådd forhenget og snur seg mot gjestene. "Hadde jeg ikke det, ville dere ikke vært her for å høre meg si dette, men for å høre testamentet mitt bli opplest". Den siste replikken blir levert i en megetsigende tone.

Den høyadelige holder stokken mellom beina slik at han får vridd om håndtaket og dratt ut klingen. Den er rubinrød av tørket blod. "Dette, mine venner, er blodet til Grev Sosialisme. Og her er mannen selv."

Storhertugen bruker klingen til å trekke fra forhenget. Der, bak skuddsikkert glass, ligger liket til den falne krigeren, preservert etter alle kunstens regler. Ansiktet er stivnet i et fredfullt uttrykk. Sårene er lappet sammen, og den reparerte drakten skjuler de fleste av dem. Ved siden av han ligger en blankpolert sigd og en slegge. bak han står en tom, tydelig nysnekret likkiste.

"Han er ikke lenger blant de levendes rekker" avslutter Storhertugen stille.
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#10 Bruker er logget av   Dani 

• Guild Master
  • Vis galleri
  • Interesser:Rollespill - Skuespill - Taler/Presentasjoner - Anime - Fantasi - Sci-Fi - Dansing - Filmer - Brettspill - Kortspill - Miniatyrer - PCspill

Postet 20/03-2010 - 13.01

Baron Dani reiser seg fra stolen og finkjemmer liket med øynene. Han smiler lett. Det er stille i rommet. Vinglasset forran han blir løftet i været. "En skål for Storhertugen von Misthausen, og tre ganger hill Keiser Nichlas!"

-D20
0

#11 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 20/03-2010 - 13.15

C. Charm går øyeblikkelig bort til glasset og ser på liket.
Hun bruker en stund på å tenke litt over situasjonen.
Hun sier veldig stille til Hertugen
"Jeg er svært glad du er i livet, vi har ikke råd til å miste en mann slik som dem selv"

Tanken på hva Hertugen har gjort for henne selv vekker tanken av hva som skjer med liket.
Kommer han til å gjøre noe med det? Er det mulig? Hm...grev zug zug...Han må...nei...
"Sa ....Grev sosialisme noe om zug zug? Beklager at jeg spør så snart men... det er ingen tid å miste vel.."
Hun drar frem en røyk og tar et stort trekk av røyken.
"Hva skal du gjøre med liket?"

Mvh

Frk. Harms
0

#12 Bruker er logget av   Ole von der Fossheim 

Postet 20/03-2010 - 13.16

politimesteren sitter å følger med på alt storherdugen sier mens han tar gjevne tygg av maten, politimesteren sitter å nikker frem til lakenet fjærnes.
politimesteren setter noe i halsen i det han ser Grev Sosialisme, etter litt hosting hever han glasset å blir med i hillingen av keiseren.
"hill keiser nichlas! HILL,HILL,HILL!"
Postet bilde
0

#13 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 20/03-2010 - 13.36

Døren åpnes og inn kommer en kvinneskikkelse.
''Beklager at jeg er sen, Storhertug, men det dukket opp.... noe.'' Sier hun mens hun forskrekket ser på liket og stopper opp et sekund.
Så faller blikket på Storhertugen. ''Jeg forstår'' Sier hun stille og beveger seg mot bordet der det er en ledig plass.
Titter bort på C. Charm mens hun går forbi og øyet hennes lyser rødt mens hun mønstrer Grevinnen.
Hun går bort til bordet og heller vin oppi et tomt glass og lener seg mot stolen.
''Jeg beklager, Storhertug. For... alt''

Dette innlegget er endre av Miyako: 20/03-2010 - 13.41

døtt mæ i dåsa
0

#14 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 21/03-2010 - 22.00

"Det går greit, Grevinne. Du har ikke gått glipp av noe mer" sier Storhertugen lett. Han halter seg bort til den myke stolen sin igjen og setter seg ned mens han sukker av lettelse. Så presser han frem en liten humring og vender blikket mot cyborden. "Grev Sosialisme avskyr Zug'Zug like mye som oss, frøken Charms" sier den høyadelige og smiler anstrengt. "Han er en smålig idiot, og det visste kommunisten også. Hva liket angår... noen foreslo at plantene mine skulle få et festmåldtid", han kikker på klokken, "og de får de omtrent nå"

Han humrer igjen. "Han døde med ære, Grev Sosialisme, og i en rettferdig duell. Jeg kan ikke behandle liket hans som en hvilken som helst lovbryter, det går imot alle adelige prinsipper. Nei, jeg skal få sendt liket hans til Østre Armhulen ganske snart. Der vil han i all hemmelighet bli begravd. Men, og nå kommer vi til kveldens viktigste sak, hvor offentlig skal i gjøre denne affæren? Det er både fordeler og ulemper med å avsløre hans død for folket, vet dere"
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#15 Bruker er logget av   Dani 

• Guild Master
  • Vis galleri

Postet 22/03-2010 - 11.26

Baronens øyne skuler på liket. Han heller i seg av vinglasset og vender seg til Storhertugen.

"Hva med å la være å komme ut i offentlighet at Greven har falt. Vi kan bruke dette for å knuse opprørernes moral!" Baronen knuser vinglasset i hånden. "Vi kan bruke propagande for å fremstille Greven som feig, eller at han gjør handlinger som får dem til å tvile på hele hans ideologi. Eventuelt kan vi forkle en person som Greven - er ikke det mulig Misthausen? Jeg har hørt at du har midler og ressurser til å gjøre litt av hvert her i kjelleren." Blodet drypper fra hånden hans og samler seg til en økende flekk på bordet.

Postet bilde

Dette innlegget er endre av Dani: 22/03-2010 - 11.27

-D20
0

#16 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 22/03-2010 - 13.36

Cyborg Charm ser på Baron Dani og ler litt mens hun gjentar lavt "ressurser i kjelleren"

"Men kjære Baron, om vi så... trigger etterfølgerenes ..så å si mobber dems leder... vil vel det lede til aggresjon som resulterer i at folk kan dø.
Jeg er helt enig om at vi ikke skal gå ut med han død, men heller late som om han fremdeles er i livet.
Men, det har vært nok død i Dåstopia. La oss prøve å finne dem mest fredlige veien for å fange resten av forræderene.
Hva om vi får en til å gå "under cover" til lokale steder som en pub eller cafè for å lytte og se om han kan grave frem noe nyttig. En så kalt "Mulvarp" som kan late som om han er en av dem og gi oss informasjon.
Jeg vet dette fremmer spørsmålet om hvordan vi da først finner slik informasjon.
Vi kan jo sette ut flere mulvarper over hele landet?"

C.Charm står og lener seg på bordet.

"Jo, og grevinne Miakyo, jeg trenger å ha en samtale med deg før de drar herifra. Hvis dette passer dem selvfølgelig."

Det ene øyet til Cyborgen lyser mot Grevinnen nok en gang. Hun husker øyeblikkelig hvor hun hadde sett henne før.

Vedlagt(e) miniatyrbild(er)

• Vedlagt bilde: hal-9000-eye.jpg

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 22/03-2010 - 13.39

Mvh

Frk. Harms
1

#17 Bruker er logget av   Ole von der Fossheim 

Postet 22/03-2010 - 15.15

politimesteren tenner pipa si "har noen hørt uttrykket "kutt av hodet og så vil kroppen dø" vi har den døde lederen av en av de største revolusjons gruppene i hele Dåstopia, dette er noe vi ville vært dumme om vi ikke brukte til vår fordel" sier han og tar noen trekk av pipa for han snur seg mot Storherdugen

"kjære Storherdug, tenk all den respekten folket vil få for den som felte selveste grev sosialisme. jeg mener du burde gjøre det, men det er selvfølgelig ditt valg." sier han og tekker noen nye trekk fra pipa.

Dette innlegget er endre av Ole von der Fossheim: 22/03-2010 - 15.16

Postet bilde
0

#18 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 22/03-2010 - 16.15

Grevinnen ser bort på C. Charm. ''jaha... jo. Det skal nok gå helt fint.''
Hun tar en slurk av vinen og titter litt rundt på alle i rommet og kremter ''Burde ikke folket få vite at Grev sosialisme har falt? Jeg ser ikke noen grunn i at folk skal gå rundt å være redde for noe som ikke er der... Grev Zug'Zug er jo en annen sak...'' hun tar nok en slurk av vinen, fyller glasset på nytt og puster tungt.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Miyako: 22/03-2010 - 16.22

døtt mæ i dåsa
1

#19 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 22/03-2010 - 21.22

Charm sukker.
"Men er dette virkelig en sjangse vi tørr ta?" sier hun rolig.
"Jeg vil unngå, som sagt tidligere, noe form for mer død. Hvis vi publiserer hans død... kan tilgjengerene ta tilltak selv, bygge opp en plan hvis dere skjønner hva jeg skal frem til.
Om folk får se liket, greit nok de vil kanskje få litt ro i hjertene sine, de som ikke er tilhengere da. Og tilhengerene...vil se på dette som diskriminering, feks. Og de blir hevn gjerrige. Jeg er for å gjøre forsiktige tiltak Hertug."
Hun setter seg enderlig ned på en stol.
"Men, er Keiseren informert?"

Mvh

Frk. Harms
0

#20 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 23/03-2010 - 21.20

Storhertugen føler seg tung i hodet. Han tar en grådig slurk eplevin, dette kommer til å ta lang tid. "Mine venner, vi har våre egne eldgamle regler å følge" sukker han. "Kodeksen for duell sier at taperens kropp må gis en verdig behandlig, hvi det er intakt og mulig å fjerne. Dette vet faktisk folk flest. Om vi paraderer Greven foran folket eller setter det på spidd, tråkker vi i kålåkeren og knuser den troverdigheten vi har. Det er en altfor høy pris"

HAn smiler svakt. "Jeg er ikke egoistisk i dette tilfellet. Min lønn vil jeg få av Keiseren uansett. Så, hva syns dere? Spørsmålet er egentlig: Skal vi sette navnet hans på gravsteinen?"
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#21 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 23/03-2010 - 21.31

"Et meget klokt svar min Hertug. På gravstenen hans kan vi vel skrive sannheten...?"

hun tenker seg litt om.
"Men, beklager maset, vet keiseren det?"

Mvh

Frk. Harms
0

#22 Bruker er logget av   Ole von der Fossheim 

Postet 23/03-2010 - 21.42

"jeg håper at du ikke sikkter til meg når du sier "å sette greven på spidd." jeg mener vi setter navnet på graven og et bilde i avisen, men dette er så klart opp til deg." sier politimesteren og lener seg godt tilbake i stolen før han tar et nytt trekk av pipa. "foresten så må nesten Keiseren informeres, han har krav på å vite alt som hender i Dåstopia selv om han har sitt fokus på andre ting."

Postet bilde

(politimesteren hadde ikke tid til å barbere seg)
Postet bilde
1

#23 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 24/03-2010 - 06.33

"Selvsagt får vår ophøyde Keiser vite det, Herr Politimester! Vi er jo hans tjenere..." Han nikker mot liket. "Den sigden der er falsk. Jeg sendte den ekte til Keiseren som bevis"
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#24 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 24/03-2010 - 15.37

"bra" sier Charm til Misthenhausen.

"men Miyako, jeg vil gjerne besøke Vaginalis med tanke på alt som har skjedd der. Jeg vil gjerne forhøre meg med folket og generelt se meg rundt. Med meg kommer jeg til å ha med Herr Henrik, en som studerer litt dette med Sosialisme og slikt, og selvfølgelig mine menn. En gruppe på tolv soldater. Jeg vil gjerne søke igjennom hele byen og skogen som ligger der. Om dette er greit for deg selvsagt."
Sier henne og tar seg et glass med vin forsiktig. Man hører en skjærende og forskrekkende lyd når knivene treffer glasset. Hun ler litt etter en slurk.

Postet bilde

Mvh

Frk. Harms
0

#25 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 24/03-2010 - 18.04

''Hmm. Joda. Det går vel greit, men etter alt som har skjedd i det siste håper jeg De forstår at jeg ikke stoler så lett på folk... Dere skal få komme inn i Vaginalis, men da kommer enten noen av soldatene mine eller jeg personlig til å følge med dere og være med dere, hvis det er greit for dere, selvfølgerlig.''
Grevinnen holder vinglasset i den ene handen og lener den ene armen på den andre og går bort og lener seg mot veggen.

døtt mæ i dåsa
0

#26 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 24/03-2010 - 18.08

"Heh, det er helt opp til dem om de vil følge etter eller ikke. Det bryr jeg meg ikke om. Men, vi drar i morgen, bare slik at du vet det."
sier hun og drar frem en røyk.
Mvh

Frk. Harms
0

#27 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 24/03-2010 - 18.16

''Jeg regner med at dere drar med meg? Med tanke på at ingen slipper dere inn uten min tillatelse. Jeg har ikke noe imot dere personlig, men jeg trur ikke noen i Vaginalis vet hvem dere er...''
døtt mæ i dåsa
0

#28 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 24/03-2010 - 22.04

"da får vi vel dra med dem, og hvis det går så drar vi i morgen tidlig?"
Mvh

Frk. Harms
0

#29 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 25/03-2010 - 11.26

''Det skal gå bra, så lenge det ikke skjer noe uventet''
døtt mæ i dåsa
0

#30 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 25/03-2010 - 11.52

C. Charm reiser seg fra stolen.
"Møt meg selv og Herr Henrik på tog stasjonen kl 8 presis."
Hun begynner å går mot døren og stopper forann den.
"Takk for alt, Baron Dani vi vil prates snart resten av dere Adjø. Misthausen, jeg kommer tilbake om ikke så lenge."

Hun lokker igjenn dørene etter seg og treer ut av bygningen for å finne Herr Henrik.

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 25/03-2010 - 11.56

Mvh

Frk. Harms
0

#31 Bruker er logget av   Dani 

• Guild Master
  • Vis galleri

Postet 26/03-2010 - 15.18

"Men takk for meg, Storhertug. Jeg må si at det var et glimrende stykke arbeid De har utført på Greven." Baron Dani kler ansiktet sitt med sin sorte maske. "Du må ikke nøle om De skulle trenge noe. Jeg håper tributten var tilfredsstillende. De har sikkert ikke lagt merke til det enda, men De har også fått en gave av meg. Jeg håper den faller i smak, og må legge vekt på at den er utrolig godt trent i strid. Spesielt med å trampe ned demonstranter." Baron Dani drar fra slottet sammen med sin livvakt. Igjen i Storhertugens slottsgård venter tolmodig en av rikets raskeste og mest utholdende hest - Void

Vedlagt bilde: The_Horse_by_immanuel.jpg

-D20
0

#32 Bruker er logget av   Storhertug Aslak 

• Doomsday Inc.

Postet 26/03-2010 - 18.40

"God kveld, mine herer og damer. Mange takk for tributten og gaven, Baron Dani. Jeg kommer snart på en nasjonal inspeksjon, så sørg for å holde alt i tipp topp stand. Alle som øsnker å sove over her kan gjøre det hvis de vil"

Han reiser seg opp og halter mot døren. "Jeg tar kvelden, politimester. Vi snakkes senere. Om Keiseren innfrir mitt ydmyke ønske vil alt bli lettere i mine fremtidige prosjekter". Han smiler svakt igjen. "God natt"
-Common Ravenloft Saying

der satte orken fast.
-Svantes ulykkelige dag
0

#33 Bruker er logget av   Ole von der Fossheim