Skedsmokorset Spillforening: Turen til og i Vaginalis. - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

Turen til og i Vaginalis.

#1 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 15/10-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Maskin
  • Sted:Vaginalis
  • Interesser:tær
  • Navn:Hanna Harms

Postet 26/03-2010 - 07.38

På perrongen kl halv åtte sitter cyborgen på benken. En smule tidlig, men hun liker det. I dag skulle hun enderlig returnere til Vaginalis, hennes hjemby.
De svake minnene gjør fremdeles vondt. Hendene hennes strammer seg. Men det er fortid nå.
Det var en tåkete dag, en fin dag for å reise med tog.
En røyk antennes.
og enerdelig var det noen som kom gående.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 26/03-2010 - 12.15

Mvh

Frk. Harms
-1

#2 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 26/03-2010 - 08.23

''Goddag, C. Charms. Jeg kom litt tidlig. Liker ikke å la folk vente så lenge, forstår De. Har De pratet med denne... Var det Henrik?''

Dette innlegget er endre av Miyako: 26/03-2010 - 08.24

døtt mæ i dåsa
0

#3 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri
  • Gruppe: Triumviratet
  • Ble medlem: 24/09-09
  • Kjønn:Mann
  • Yrke: Student
  • Sted:Oslo

Postet 26/03-2010 - 11.48

"Mener de meg baronesse?"
En skikkelse trer plutselig ut av tåken bak baronessen ikledd mørk lang frakk, flosshatt og monokkel.
"Jeg er ikke for sent ute håper jeg?"
Jeg streeener bort til døren!
1

#4 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 26/03-2010 - 12.15

"ah så flott dere begge er her. Nei, du er ikke forsen, det er fremdeles tyve minutter til toget går." sier henne og reiser seg. Hun legger hånden over magen og bokker for å hilse dem begge.

"Kan jo bruke tiden til å prate litt." sier henne og ser på Henrik.
"Fikk du med deg denne...journalistens navn? sier henne og smiler litt.

Postet bilde

Mvh

Frk. Harms
0

#5 Bruker er logget av   Susanne 

• Streiting
  • Ble medlem: 06/08-09
  • Yrke: Lat på profesjonelt nivå
  • Interesser:Fantasy, sci fi, tegneserier, media.

Postet 26/03-2010 - 12.57

Rundt 60 meter til venstre, meget diskrét...

Postet bilde
2

#6 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 26/03-2010 - 13.21

"Hun introduserte seg som DeWitt... Det er muig hun sa et fornavn også, men jeg kan om så ikke huske det, da jeg syntes jeg hadde hørt navnet 'DeWitt' før."
Han får et tankefullt uttrykk i ansiktet.
"Men jeg kan ikke huske hvor."
-1

#7 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 26/03-2010 - 13.53

Baronessen snur seg mot Henrik. ''Åja, så bra at du er her.'' Hun blir svakt rød i ansiktet og snur seg litt bort.
døtt mæ i dåsa
0

#8 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 26/03-2010 - 13.54

Cyborgen sukker og reiser seg opp.
"så flott at hun sitter der borte da."

Hun går bort til den ukjente kvinnen.
"Du kan gjerne ta følge med oss hvis du finner dette interesant, men vi skal ikke mer enn å reise til Vaginalis og undersøke, jeg har ikke noe tro på at du finner noe nyttig informasjon ut av dette" sier henne og smiler til kvinnen. Cyborgen har virket litt ekstra glad men samtidig utslitt i det siste. Akurat som om noe plaget henne.

(glemte å nevne det men troppen min med tolv menn er også med)

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 26/03-2010 - 13.56

Mvh

Frk. Harms
-1

#9 Bruker er logget av   Susanne 

• Streiting
  • Ble medlem: 06/08-09
  • Yrke: Lat på profesjonelt nivå
  • Interesser:Fantasy, sci fi, tegneserier, media.

Postet 26/03-2010 - 14.02

"Forbannet være kvaliteten på aviser i disse dager. Verden går nedover om de ikke lenger fungerer som god kamuflasje!"

Hun ser opp på kyborgen og vurderer.

"Nei takk, jeg må si du ødela litt av ideen."

Hun hever avisen igjen, og begynner å genuint lese.
-1

#10 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 26/03-2010 - 14.05

"Supert, du trenger ikke å prøve å snike deg med uansett, jeg eller noen i troppen min vil oppdage deg og jeg hadde satt pris på å ikke hatt en... som deg hengenes rundt oss."
Sier henne og går vekk før hun får svar. Hun setter seg ned igjen ved siden av henrik.
"Ja, toget skal være her straks."
Mvh

Frk. Harms
-1

#11 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 27/03-2010 - 14.48

Minuttene tusler avsted før de endelig kan høre lyden av en togfløyte i det fjerne. Litt senere kan de se togen sakte og majestetisk gli inn på perrongen og stanse i en sky av damp.
Mens de har ventet har noen få andre mennesker også dukket opp, men de har holdt en respektfull avtand til frøken Charm og hennes 12 vakter. Idet toget stanser reiser frøken Charm seg og leder dem inn i toget og gjennom gangene. Det er tydelig at hun vet hvor de skal.
Hun stanser til slutt foran en låst dør og finner frem en nøkkel. Bakenfor døren er det en tom vogn med lenestoler, bord ,fotskamler og barskap. Det er tydelig at hun har reservert denne vognen god tid i forveien, og at den kun er tiltenkt for hennes følge og ikke for vanlige passasjerer.

Postet bilde

Dette innlegget er endre av Henrik: 27/03-2010 - 14.48

-1

#12 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 27/03-2010 - 23.25

"gjør dere selv komfortabel" sier henne og setter seg.
Hun stirrer ut av vinduet og tenker dypt. Hun greier ikke tenke på noe annent en den dagen hun får knivene sine i Zug Zug, samtidig tenker hun på hva hun kommer til å støte på når hun kommer til Vaginalis.

Lever han? Eller er han død? Jeg håper det svinet lever, så skal han få svi... Tenk....Tenk om jeg møter på noen jeg...*sukk* kjente...Ah gud ta deg sammen ditt krek, skal du ha tak i den skinn sekken Zug Zug, så får du ta deg sammen. Nå, hva kommer du til å finne i Vaginalis? ....Jeg må be...besøke...gravene...TA DEG SAMMEN...sånn...ok...

Knivene hennes lager en liten klirre lyd akkurat som om hun skjelver. Men det stopper etter litt. Det høres et tramp i det hun bytter om på beina som er krysset over hverandre.
Hun tenner en røyk for å roe seg selv ned.
Hun ser på Henrik som sitter rett ovenfor henne, så flytter hun blikket over på Grevinnen.

Jeg skal ikke bare fange Zug Zug, jeg skal myrde han og drepe han. Han skal kjenne smerten han har påførte tusenvis av mennesker, og han skal ikke dø kjapt.

Postet bilde

hun føler seg naken samtidig innestengt.

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 28/03-2010 - 01.31

Mvh

Frk. Harms
0

#13 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 27/03-2010 - 23.29

Grevinnen skvetter litt i det cyborgen tramper og ser ned når hun legger merke til at C. Charms ser litt bort på henne. Hun kremter og tar opp en bok og begynner å skrive i den.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Miyako: 27/03-2010 - 23.30

døtt mæ i dåsa
1

#14 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 29/03-2010 - 14.16

En time går, kanskje så mye som en og en halv. På et tidspunkt banker det på døren, og vaktene slipper inn en tjener med et trillebord med kaffe te og småkaker. Bortsett fra det er det stille, på grensen til ukomfortabelt stille, en stillhet kun brutt av leggene til frøken Charm som nå og da slår mot hverandre med et lite metallisk smell når hun bytter om på beina. Til slutt setter Henrik fra seg tekoppen og snur seg mot henne.
"Jeg håper jeg ikke virker for frempå eller spør om ting jeg ikke har noe med, men kunne de tenke dem å fortelle oss hva vi egentlig skal gjøre i Vaginalis frøken Charm? Jeg er sikker på at både jeg og grevinne Miyako ville sette stor pris på å vite hva vi skal foreta oss i Vaginalis og hva de håper å oppnå med det."
Han skåtter bort på grevinnen.
0

#15 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 29/03-2010 - 17.08

Grevinnen ser opp og nikker og fortsetter å skrive i boken sin. Etter en stund stopper hun opp, svelger, tenker seg om en stund og sier 'hvis du vil noe jeg ikke tillater kommer jeg til å stoppe deg med en gang, som sagt'. Tar en slurk av teen sin og ser ut av vinduet.
døtt mæ i dåsa
1

#16 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 30/03-2010 - 22.25

Hun ser på begge sakte og bytter beinene igjen og lener seg mot Herr Henrik.
"Vi skal foreta en oppsporing av Zug Zug og andre arter. Jeg dro med deg Herr Henrik for jeg finner dem litt interessant med tanke på din "forskning" innenfor Sosialisme og slikt. Og Grevinne, mine tropper kommer til å prøve å oppspore Zug Zug med meg, om det går greit for dem så hvis de finner noe mistenksomt hos enkelt personer vil de ha bakgrunns historie og...eventuelt avhøring med familien. Kommer det mer ut av dette, så blir det gjennomsøking av huset. Og jeg lover, vi skal unngå vold med mindre vi er nødt til det. Det hadde vært stor hjelp også om jeg kunne lånt noen av dine menn til å sette dem ut i byen og være slik som jeg sa på møtet "mulvarper."

Hun puster dypt inn.

"Jeg har gode kjennskaper med historien i Vaginalis og folkene der. Så.... Jo Henrik, hvis vi tar inn noen til avhør vil jeg at de skal sitte å prate med dem sammen med meg. Du kjenner jo litt mer til med Sosialisme enn det jeg gjør."

det ble en liten pause hvor ingen sa noe.

"ja, det er det vi skal" sier hun.

Noen timer senere ankommer gruppen i Vaginalis. Synet av byen var forfærdelig. C. Charm ble litt satt ut, hun kunne ikke husket at det var så ille selv om masse var reparert.
Etter at noen minutter hadde passert mottok C.Charm et brev og en pakke fra to soldater. Hun ber en i troppen hennes holde pakken mens hun leser brevet. Hun bruker lang tid.
Så åpner hun pakken som soldaten holder og drar ut en maskin som lyser lilla.

Postet bilde

Hun ser på den nøye og legger den i esken igjenn.

"Ser ut som dette blir litt lettere enn forventet."

"Grevinne" sier hun og henvender seg mot henne. "Jeg må dra vekk i en uke fra i morgen, jeg beklager. Men jeg kommer tilbake. Jeg må til Leppeland for å sørge for at Hertugen blir vel mottat og at alt er bra der. Baron Dani skal reise bort så jeg får styringen."
Hun smiler. Hun har blitt glad i sin leder Baron Dani og sin skaper Hertug Misthausen. Det er de to viktigste personene (og keiseren selvfølgelg Hei! KAISER NICHLAS!) i livet hennes for øyeblikket.

"Men når jeg kommer tilbake, er det fullt kjør, hvil deg til da Herr Henrik. Grevinne, hvis det skulle være noe så kan de møte meg i løpet av denne dagen, jeg drar tidlig i morgen så i dag ellers så får de sende meg et brev eller vente en uke."
Hun trampet av gårde med troppen hennes.

Mvh

Frk. Harms
0

#17 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 31/03-2010 - 14.14

Førsteamanensusen står og klør seg litt på kinnet mens han ser på at frøken Charm går bortover gaten, før han snur seg mot grevinnen.
"Så frøken Charm har tenkt å lete etter Zug'zug her ja. Jeg forstår ikke helt hvordan min kunnskap om sosialisme skulle kunne hjelpe henne med det, men så forstod jeg heller ikke først hvorfor Zug'zug fortsatt skulle befinne seg i Vaginalis. Men under togturen har jeg tenkt litt, og det gir vel i og for seg mening. Zug'zug er jo åpenbart ikke verdens mest stabile person, og det kan da godt tenkes at han regner Vaginalis som sitt, til tross for at keiseren avsatte ham og folket ikke vil ha ham. Faktisk er jeg overbevist om at i hans forkaklede sinn er han dene eneste rettmessige leder og eier av Vaginalis."
Førsteamanensusen ser bekymret på grevinnen og kremter.
"Dette betyr sannsynligvis også at han ser på alle som forsøker å styre Vaginalis uten tilatelse fra ham som skitne hunder, forrædere og tyver. Ikke vondt ment grevinne, men han regner nok de blant disse. Om han faktisk er så opphengt i Vaginalis som frøken Charm tror ville det overraske meg stort om han ikke kommer til å gjøre et forsøk på deres liv."
Han forsøker å smile, som for å lette på stemningen, men smilet virker ikke så ubekymret som det han forsøker å fremstå som.
"Men jeg trenger selvfølgelig ikke uroe meg på dine vegne. Jeg går jo ut fra at de har tatt visse forhåndsregler for å ta vare på deres egen sikkerhet?"
0

#18 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 02/04-2010 - 11.16

C.Charm stopper forann et vertshus og avbryter samtalen før Miyako får svart.
"Vi stasjonerer oss her til i morgen. Her vil dere finne oss." hun gikk inn uten å få noe svar.
Hun treer inn i vertshuset og går rett mot disken hvor en kvinne står.

"Her, jeg vil at dette huset skal være tomt innen en time." hun legger frem en bunke med dåsemark.
Kvinnen virker sjokkert og løper bak. En herre kommer frem og ser forskrekket på cyborgen og dåsemarkene.
"J...j.ja..de..detdet skal jeg ordne med med...m..m.m...ed en gang" Sa han og hastet av gårde.
"Menn" sier hun og snur seg mot troppen. De hilste mot henne.
"Tre av!" mennene hilser nokk en gang.

"en wiskey" sier hun i baren.

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 02/04-2010 - 12.06

Mvh

Frk. Harms
0

#19 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye
  • Ble medlem: 07/12-09
  • Yrke: Skole
  • Sted:Skedsmo
  • Navn:Henrik

Postet 02/04-2010 - 22.04

På bardisken kan Frøken Charm skimte en tyktflytende, mørk væske, hennes maskin lager en tikke lyd jo nærmere hun kommer den.
-1

#20 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 03/04-2010 - 11.28

OOG: Zug'zug, er det nå jeg skal påpeke at du ikke kunne vite at frøken Charm hadde tenkt seg inn i denne baren? Eller til Vaginalis overhode? Jeg vet ikke helt hva du har tenkt å gjøre, så jeg må innrømme at det kan være at du ikke skal gjøre noe latterlig useriøst. Men husk at vi respekterer deg når du sier "Dere kan ikke vite hvor jeg er, så da kan dere heller ikke drepe meg.", så vi forventer at du respekterer at dette gjelder begge veier.Postet bilde
0

#21 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye

Postet 03/04-2010 - 12.41

OOG: Henrik, slutt å bry deg, jeg har hatt en samtale med Hanna, så hun vet hva some foregår, det som ligger der er et spor.
-2

#22 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 03/04-2010 - 14.09

HAHAHA OOOOG ZUG ZUG : Ta det når jeg kommer til leppeland ikke med en gang Postet bilde!! Det var jo det vi pratet om, ta det i leppeland. Og henrik har rett, hvis karakteren din ER i baren fra før av kan du være der, men hvis du kommer dit etterpå FORDI jeg er der. Så er det metagameing:D

Vent, er det bare et spor? o.o

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 03/04-2010 - 14.11

Mvh

Frk. Harms
0

#23 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 03/04-2010 - 14.38

OOG: lol.
døtt mæ i dåsa
0

#24 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye

Postet 03/04-2010 - 15.22

OOG: Ja, lol.
-3

#25 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 03/04-2010 - 15.36

OOG: Nei, lol.
døtt mæ i dåsa
0

#26 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 03/04-2010 - 15.46

Vis innleggZug sa den 03/04-2010 - 12.41:

OOG: Henrik, slutt å bry deg, jeg har hatt en samtale med Hanna, så hun vet hva some foregår, det som ligger der er et spor.

Good sir, with all due respect: All posts made by you since the 26. of January tend to result in explosions 2 posts later. As such, I saw it as my duty to inform you that the rules are not there for your protection alone, but is also rules you have to follow. After all, explosions without meaning looses its charm very quickly, and your meaningless bombs lost their charm ages ago. Good day to you sir.

Dette innlegget er endre av Henrik: 03/04-2010 - 15.47

1

#27 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 03/04-2010 - 16.03

Vis innleggHenrik sa den 03/04-2010 - 15.46:

Vis innleggZug sa den 03/04-2010 - 12.41:

Good sir, with all due respect: All posts made by you since the 26. of January tend to result in explosions 2 posts later. As such, I saw it as my duty to inform you that the rules are not there for your protection alone, but is also rules you have to follow. After all, explosions without meaning looses its charm very quickly, and your meaningless bombs lost their charm ages ago. Good day to you sir.

OOG: Hahahahahahahahahahahaha! XD Win!
døtt mæ i dåsa
-1

#28 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye

Postet 03/04-2010 - 16.09

OOG: Da gjør vi det så lett som at Cyborg Charm ikke finner noe spor. Så får hun finne ut alt selv.
-4

#29 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 03/04-2010 - 20.03

Grevinnen titter bort på Herr Henrik og smiler... ''vi ses sikkert en gang''. Så går hun blandt noen hus og blir borte...

OOG: FORNØYD!?!?!?!? Postet bilde
døtt mæ i dåsa
-1

#30 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 04/04-2010 - 04.07

OOG: nå ble det så mye rot atte fy, Jeg har pratet med Zug Zug face to face nå så vi gjør det slik at jeg finner sporet. Jeg misforstod han.

C. Charm ser bortover benken i det hun bestiller wiskyen sin. Hun ser sjokkert på benken og ni stirrer med sine røde øyne på bartenderen og konen hans.
Hun tramper bort til en soldat.
"Få esken MED EN GANG" sier hun strengt. Soldatet løper avgårde og henter esken. Hun tar ut maskingen og åpner frakken. Alle soldatene stirrer på henne undrenes på om hun er menneske eller maskin under frakken.

hun implaterer den på høyre siden av magen og trykker på noen knapper og vrir en spak. Man hører masse som klirrer og vrir. Den piper fort. Hun går nærmere det hun ser på benken, en sort flekk, en sort mistenksom flekk. Den har en entonig piping i det hun er nær den og SVUP, den sorte flekken ble borte.
"Hm" sier hun. Hun går bort til bartenderen og aktiverer våpnet igjenn, våpnet er ikke på langt nær fullt.
Hun nærmer deg mannen. Pip.......pip....pip..pip.pippipippipippipipipipipipippipipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.

Rask drar hun frem en pistol og tar mannen i nakken.
"Beklager min herre"
Sier hun og drar han ut.
"GREVINNE" roper hun mens hun holder pistolen inntil hodet sitt man. Grevinnen og Hernik hører en sterk pipende lyd.
"DENNE MANNEN ER INFECTED AV GREV ZUG ZUG SIN MYSTISKE RØYK SOM DU KANSKJE HUSKER FRA RETTSAKEN"
Mannen ser ikke like forskrekket ut som en vanlig mann burde.
Henrik tar noen skritt bakover, dette var ikke forventet. Grevinnen skritter mot Cyborgen.
"Jeg gjør ingenting med han, its ur call" sier henne og begge øynene lyser sterkere enn de noen gang har gjort før i en rød skjærende farge.
Fem soldater løper ut i utstyr som de hadde rushet på seg og steller deg i beskyttelses ring rundt cyborgen.

"Denne mannen får enten tas i karatene med resten av husstandet, ellers....henrettes på stedet eller senere. Ditt valg"
Hun står i kamp posisjon med sine fem menn.

Litt panikk sprer seg i de tilfeldige forbi passerende.
Postet bilde

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 04/04-2010 - 04.11

Mvh

Frk. Harms
0

#31 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye

Postet 04/04-2010 - 09.31

"Ikke skad meg!" Roper mannen.
"Du skal få hva som helst!" Mannen vrir svakt på seg, og C. Charm kan høre lyden av metall som treffer sten, antagligvis så lav at det er bare hennes "cybertronics" som gjør at hun hører det.

Mannen begynner å roe seg ned, som om han forbreder seg på noe.
-1

#32 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 04/04-2010 - 12.01

Hun reagerer med en gang.
"Hold han" sier henne til soldaten sin. Han tar tak i mannen og putter en pistol til hodet hans.

Cyborgen setter seg ned på huk og analyserer på bakken med øynene hennes. Man kan se en rød lang stripe gå langs bakken og nedover.
Grevinnen stoppet å gå mot henne.
Mvh

Frk. Harms
0

#33 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 04/04-2010 - 13.15

Grevinnen går fort og bestemt mot Cyborgen med 5 soldater i hælene.
''C. Charm!!!'' Roper hun. Og går helt bort til Cyborgen som sitter på bakken.
''Ro deg ned, ikke ta dette på åpen gate, få soldatene til å putte denne mannen og resten i karantene og møt meg i mitt herskapshus i kveld klokken 8 presist.''
Grevinnen ser bort på Cyborgen som nikker og reiser seg opp. Grevinnen snur og går, soldatene hennes blir igjenn.

Dette innlegget er endre av Miyako: 04/04-2010 - 13.16

døtt mæ i dåsa
0

#34 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 04/04-2010 - 13.23

"Ehem...Grevinne" sier hun og grevinnen stropper.

"Jeg beklager men dette er ditt land, jeg mener...Hvor skal jeg ta dem i karantene? Det er din jobb som grevinne og ta av deg de som er kanskje er berørt av denne røyken.
Jeg derimot må dra i morgen og, du får finne ut hvordan du takler dette. Hadde du latt meg gjøre det jeg vil, så hadde jeg gjennomsøkt hvert eneste hus. Men jeg tenker du får ta den jobben med dine egne menn mens jeg drar til Leppeland. Sett dine beste leger og forskere på denne saken og be dem holde kjeft. Når jeg kommer tilbake fra Leppeland derimot, skal jeg gjør alt jeg kan. Men slik det er nå, kan ikke jeg kommandere deg rundt. Du får selvsagt bestemme selv, men når jeg kommer tilbake, skal jeg rense hele dette stedet for sykdommen Zug Zug, og slapp av...jeg skal ikke skade noen." sier henne og tar tak i mannen igjenn.
"Og...dessuen kl er jo halv åtte, før oss til herskaps huset og tilkall legene og forskerene dine."

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 04/04-2010 - 13.25

Mvh

Frk. Harms
-1

#35 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 04/04-2010 - 13.54

Grevinnen ser litt rart bort på Cyborgen... Og ser på klokken. ''... åja, er den så mye alt... jaja. Dere får følge etter meg, da.''
Grevinnen knipser og begynner å gå, vaktene følger etter.

Dette innlegget er endre av Miyako: 04/04-2010 - 14.20

døtt mæ i dåsa
-1

#36 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 04/04-2010 - 14.16

Øynene lyser mindre og mindre. Man hører en mekanisk lyd.
Cyborgen tramper inn i verthuset fly forbannet og sier til troppen hennes.
"Finn alle i huset og bring dem hit"
Soldatene tranper omkring og fordeler seg to og to over alt. Litt etter kommer to soldater fra kjøkkenet med en kvinne og en mann. Ikke så lenge etter kom resten av soldatene med to kvinner til og en gutt.
Man hører gutten gråte. Cyborgen får et lite flash back til et forlengst glemt minne. Hun rister det vekk.

"Dere er i herved blitt tatt under karantene fordi dere kan være smittet av den onde røyken av Zug Zug. Dere husker han" sier henne.
"Dere vil bli tatt med til Grevinne Miakyo sitt slott hvor hennes Forskere og hennes beste leger skal gjøre dere friske"

*klirr*

Cyborgen hører en metalisk lyd igjen som treffer tre guvlet *klikk snurr klikk* Våpnet kom frem i full fart med en gang hun hørte lyder. To av de unge kvinnene skrek.
"HYSJ!" ropte cyborgen. Hun analyserer gulvet og momler "faen i helvette" hun ni stirrer mannen den eldste kvinnen i øynene. Hun ble rolig etter lyden.
"Men i helvette RANSAK ALLE bortsett...fra denne" sier hun og drar den eldste kvinnen vekk.
"Ikke noe på denne"
"ikke her heller"
"nop"
"Nei"
hører henne fra soldatene hennes. "Dere har ikke sett godt nok, se etter en bitteliten metallisk ting, kan ikke sees med det blotte øye så bruk brillene." sier hun og peker.

"Beklager...ikke noe denne gangen heller" sier de etter en liten stund.
"Greit, før dem med. Vi går til grevinnnen"

Vedlagt(e) miniatyrbild(er)

• Vedlagt bilde: jkjkldsf.JPG

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 04/04-2010 - 14.19

Mvh

Frk. Harms
-1

#37 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye

Postet 04/04-2010 - 14.29

Man kan høre lyd av maskinere som virrer og snurrer fra et sted i rommet, det virker som om det kommer fra veggen.

Dette innlegget er endre av Zug'Zug: 04/04-2010 - 14.30

0

#38 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 04/04-2010 - 14.31

Cyborgen sukker.
Hun legger hodet inntil veggen.
Hun river vekk planken.
Mvh

Frk. Harms
0

#39 Bruker er logget av   Henrik Bjørhall 

• for mye

Postet 04/04-2010 - 14.32

I veggen kan rør sees, de tannhjul går rundt, og en mørk væske drypper fra det ene røret. Det lukter som en blanding av avføring og myr
0

#40 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 04/04-2010 - 14.37

"Ah, det er bare et gammalt rør." sier henne og går ut med soldatene og de andre.
"Gå bort over gaten der, jeg tar dere igjen. Vent," hun tar ut en stort bånd fra lomma til den ene sodlaten. "sånn" sier hun rolig.

Hun fester båndet rundt huset for å sperre det av. Så går hun videre mot Grevinnens Herskapshus.

Neste morgen tidlig drar hun til leppeland med 6 av soldatene sine.
Før hun dro, beordret hun at soldatene henens (de 6 gjenværende) skulle dra til Grevinnen sitt herskaps hus og gi henne et brev.

Dette innlegget er endre av Cyborg Charm: 04/04-2010 - 14.44

Mvh

Frk. Harms
0

#41 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri

Postet 05/04-2010 - 10.39

Mens Grevinnen og frøken Charm hadde lettere panikk over den syke mannen tuslet førsteamanensusen ut av vertshuset. Det var tydlig at dette var en sak som angikk keiserriket, men da han hadde fått beskjed om at det ikke ville være bruk for ham før om en uke anså han det som best å ta seg en tur til leiligheten så lenge. Om de hadde bruk for ham ville de nok finne ham der, og imens ville han bruke tiden til å studere litt og kanskje lage litt eter...

Postet bilde
0

Del dette emnet:

Side 1 av 1

Hurtigsvar

1 medlem(mer) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere