Skedsmokorset Spillforening: Sykdommen i Vaginalis! - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1

Sykdommen i Vaginalis! Zug'Zug.

#1 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 10/04-2010 - 22.28

''Grev'' Zug'Zug skal falle!

Jeg, Grevinne Miyako av Vaginalis vil starte en etterforskning for å fange landsforræderen Zug'Zug, som nå ikke kan gå under navnet 'greve'!

Etter brevveksling har jeg og C. Charm kommet til enighet og jeg har bestemt at med C. Charm som leder drar jeg og soldater pluss de fem jeg fikk 'låne' av henne ut i Vaginalis for å finne Zug'Zug.

Det har også blitt hengt opp flere plakater om at Grevinnen og C. Charm har funnet spor etter sykdommen Zug'Zug. Soldatene blir sendt ut for å gjennomsøke husene til folk. Hvis noen, har noe å inrømme. Overgi dere nå! De som har sykdommen... Såkalte forrædere og de som følger Zug'Zug. Hvis det blir oppdaget at noen skjuler noe... Døden.

Postet bilde

døtt mæ i dåsa
0

#2 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 15/10-09
  • Kjønn:Kvinne
  • Yrke: Maskin
  • Sted:Vaginalis
  • Interesser:tær
  • Navn:Hanna Harms

Postet 10/04-2010 - 22.31

Sykdommenes kjenne tegn: Fjernhet, at menneskene er litt for rolige og at en ørliten metallisk lyd som "dropper" fra den possed.
Generell info: Hvis en sort "tjære" aktig masse ligger et sted....ikke rør det....det er sykdommen.

Postet bilde
sykdommen zugzug på et dyr
Mvh

Frk. Harms
1

#3 Bruker er logget av   Henrik 

• Mr. Top-Hat
  • Vis galleri
  • Gruppe: Triumviratet
  • Ble medlem: 24/09-09
  • Kjønn:Mann
  • Yrke: Student
  • Sted:Oslo

Postet 11/04-2010 - 18.07

Samtidig sitter førsteamanensusen i sin leilighet i vaginalis og leser gjennom sine bøker. Ved hans side står en flaske gin og et glass, og monokkelen er erstattet av et par sølvfargede lesebriller. han har hørt om røyken som fulgte en av eksplosjonene tidligere på året, men merket seg den ikke da. Nå sitter han derimot og leser gjennom sine bøker om biokjemi og sykdommer, og for øyeblikket gransker han en svart lærbok påskrevet Morbus i store bokstaver. Nå og da kan en høre ham mumle for seg selv.
"En luftbåret sykdom med lang inkubasjonstid som korrupterer kroppsvæsker... En type soppsporer? Nei, de ville neppe ha overlevd varmen fra en eksplosjon. Skjønt, sopp er hardføre..."
Han tar seg en slurk gin, før han snur seg mot bordet ved siden av seg og plukker opp en bok påskrevet Fungus.
Jeg streeener bort til døren!
1

Del dette emnet:

Side 1 av 1

Hurtigsvar

1 medlem(mer) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere