Skedsmokorset Spillforening: WoD: Vampire the Requiem - Skedsmokorset Spillforening

Hopp til innhold

Side 1 av 1
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare i dette emnet

WoD: Vampire the Requiem En oversikt til, og for Vampire gruppa Gi emnet karakter -----

Avstemning: WoD: Vampire the Requiem

Hvor vil DU spille?

Du kan ikke se resultatet før du har stemt. Logg inn og stem for å se resultatet av avstemingen.
Stem Gjester kan ikke stemme

#1 Bruker er logget av   Wolf 

• The offer you can`t refuse.
  • Gruppe: Medlemmer av SKSF
  • Ble medlem: 07/11-07
  • Kjønn:Mann
  • Interesser:ja azz 4real!
  • Navn:Aleksander Wolf Ziener

Postet 30/04-2011 - 23.34

Da har jeg endelig fått somlet meg til å start en Vampire tråd :)

Spillere: Anine, Eirik, Erik Nogva, Helene, Hanna og Annika.

Oppstart: Prøver å få lagd karakterer på en SKSF i nær fremtid, mens den ordentlige oppstarten blir en All-nighter når det passer for folk.

Når og hvor: For det meste blir dette all-nightere når gruppa kan, da dette er et spill det VIRKELIG er best å spille på kvelden. Jeg er åpen for forslag til hvor vi skal spille, vi har alltids spillhuset, men skulle dette være til særdels stort ubeleilighet forstore deler av gruppa kan vi selvfølgelig ha det andre steder også.

Så litt kort om spillet:

Dere er "ny-fødte" vampyrer og jobber for hver deres mester.(denne seksjonen skal jeg utvide etterhvert av grunner dere raskt vil skjønne ;) )

Siden verden er så stor som den er tenkte jeg å la dere selv velge hvor i verden vi skal spille.

Dere kan selvfølgelig dra til andre steder i verden så snart spillet har begynt, det finnes tross alt natt-fly :)
Grunnen til at jeg vil at dere skal velge sted selv, er fordi det er forskjelige kulturer og klaner, i forskjelige deler av verden. også, noen steder er ting vanskeliger, og andre steder er ting letter for ferske vampyrer.
Følelsen av stedene er også en faktor, hvis dere har lyst til å "oppleve" et nytt sted, så stemmer man på det :D

Vedlagt(e) fil(er)

Dette innlegget er endre av Wolf: 18/07-2011 - 16.38

One vision, One purpose.

Because everyday is just another nail in the coffin.
-Morgan Masterson

Must do impossibru Barrer rorru!
1

#2 Bruker er logget av   Stinkfist 

• Jordbærpiken
  • Ble medlem: 25/04-10
  • Kjønn:Kvinne
  • Sted:Lillestrøm
  • Navn:Anine

Postet 30/04-2011 - 23.37

Hurra! Postet bilde Jeg gleder meg til å starte! Postet bilde
Shit adds up at the bottom.
0

#3 Bruker er logget av   Dariok 

• pamp
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vis blogg
  • Vis galleri
  • Gruppe: Forumsmedlemmer
  • Ble medlem: 10/11-05

Postet 01/05-2011 - 10.34

Eller hva med å spille noe mye kulere, og mer nærliggende? på n4f forumet lagde man i gode gamle dager en vampire setting for norge. Mørketid heter den, og den finner sted i tromsø. Den er fucken win! Skjekk den ut.

http://forum.n4f.no/...read.php?t=5755

De Fordømtes Byer: Tromsø - Mørketid

Nordens Paris som byen har blitt kalt, er også tilholdssted for nattens skapninger. Byen som en gang var satt som et eget territorie i Norge, for hele Nord-Norge begynner nå å bli anngrepet fra flere sider. Den selv erklærte prinsen av Norge vil ha hele Norge, og gjør sitt beste for å overta området. Og de russiske kindredene ser på Tromsø som en mulighet til å utvide sin makt i det nordlige norden.
For øyeblikket har Tromsø blitt lederløst, Prinsen, en deava ble myrdet og nattens innbyggere krangler om hvem som skal lede.
Mer internt så er Covenet; Circle of the Crone blitt delt i en intern strid, mellom de som kommer fra samiske mystikere og de som følger en mer tradisjonell vei.
0

#4 Bruker er logget av   Liljan-Amalie 

• begynner
  • Ble medlem: 01/05-11
  • Yrke: Studen
  • Sted:Lørenskog/Oslo
  • Navn:Annika Sofie

Postet 01/05-2011 - 18.56

Det blir tøft ^ __ ^
0

#5 Bruker er logget av   Wolf 

Postet 02/05-2011 - 14.30

Okay, da starter vi i Firenze. hvis noen trenger bøkene så ta med en minnepenn på onsdag, så ordner vi det.
vi kan også begynne så vidt å se på å lage karakterer :)
One vision, One purpose.

-Morgan Masterson

0

#6 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space
  • Ble medlem: 04/09-09
  • Yrke: Nichlas
  • Sted:Kløfta ;)
  • Interesser:Hyperion
  • Navn:Helene

Postet 02/05-2011 - 16.43

Hey, hvorfor står ikke jeg på lista, Ziener? hæ, hæ? Får jeg ikke være med? Stenger dere meg ute fra partyet?
døtt mæ i dåsa
0

#7 Bruker er logget av   Valentino 

• Sheetfighter
  • Ble medlem: 28/08-07
  • Sted:Oslo
  • Interesser:Diverse
  • Navn:Valentino

Postet 03/05-2011 - 08.06

jeg lurer på om det hadde vært mulig å være med
---(╯°□°)╯︵ ┻━┻
0

#8 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri
  • Ble medlem: 15/10-09
  • Yrke: Maskin
  • Sted:Vaginalis
  • Interesser:tær
  • Navn:Hanna Harms

Postet 03/05-2011 - 08.46

Jeg tror dere andre som vil være med må nesten vente å se om noen bailer fra gruppen :)
Dessuten tror jeg det også bare var meningen at de som skal spille, stemmer :)
Mvh

Frk. Harms
0

#9 Bruker er logget av   Tinarr 

• 43+
  • PipPip
  • Ble medlem: 06/12-09
  • Yrke: Mammaklasker
  • Sted:Skedsmo
  • Interesser:Stuffs and things.
  • Navn:Tina

Postet 03/05-2011 - 10.43

ignorer denne posten

Dette innlegget er endre av Tinarr: 03/05-2011 - 12.02

"Why are you wearing that stupid bunny suit?"
"Why are you wearing that stupid man suit?"

H8 chuuuu
2

#10 Bruker er logget av   Stinkfist 

• Jordbærpiken

Postet 03/05-2011 - 17.08

Vi er jo 5 personer med hittil, så om det skal være flere blir det litt mange? Postet bilde Er enig med Hanna der.
0

#11 Bruker er logget av   Wolf 

Postet 03/05-2011 - 20.47

takket være forhandlinger på kryss og tverss av hverandre så er vi nå shitloads med folk...(Hanna, Annika, Anine, Tina, Eirik og Erik nogva) så...vi får deale med det :)
One vision, One purpose.

-Morgan Masterson

0

#12 Bruker er logget av   Tinarr 

• 43+
  • PipPip
  • Ble medlem: 06/12-09
  • Yrke: Mammaklasker
  • Sted:Skedsmo
  • Interesser:Stuffs and things.
  • Navn:Tina

Postet 04/05-2011 - 01.02

Hadde ikke du lovt en plass til Helene også?

"Why are you wearing that stupid bunny suit?"
"Why are you wearing that stupid man suit?"

H8 chuuuu
0

#13 Bruker er logget av   Wolf 

Postet 04/05-2011 - 01.59

Vis innleggTinarr sa den 04/05-2011 - 01.02:

ikke som jeg kan huske, hun er med i begge rokugan gruppene derimot...
One vision, One purpose.

-Morgan Masterson

0

#14 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 04/05-2011 - 08.06

Vis innleggWolf sa den 04/05-2011 - 01.59:

Vis innleggTinarr sa den 04/05-2011 - 01.02:

ikke som jeg kan huske, hun er med i begge rokugan gruppene derimot...

Det gikk bra, da. Jeg bare husker at du spurte om jeg ville være med da du først prata om det. [Liek i fjor elns.]
Men hvis det blir så mange faen gidder jeg ikke være med å krangle. XD
~~
Live long and prosper.

Dette innlegget er endre av Miyako: 04/05-2011 - 08.07

døtt mæ i dåsa
0

#15 Bruker er logget av   Noggi 

• Streiting
  • Ble medlem: 24/11-08
  • Yrke: S-Mart
  • Sted:Workshed!
  • Navn:Bruce Campbell

Postet 05/05-2011 - 21.58

David Chimes
Mekhet

David er en maler som lever på pengene til sine døde foreldre. Han har i løpet av de siste årene klart å kaste bort store summer på å prøve å kickstarte karrieren sin men på grunn av ett stort ego så har han ikke klart å gjøre seg selv kjent. Han ble annsatt av en rik og litt sær mann for å male ett portrett av han men det viste seg at den mannen var en vampyr. Sjarmert av ideen av å kunne leve evig og gjøre det David elsker så ble han med på dette. Sjarmen av udødelighet forsvant fort nå som han har blitt en glorifisert løpegutt for mesteren sin. Han blir tvunget til å gjøre det ene oppgaven etter den andre og savner tilbake til da han bare daffet rundt og malte bilder. Noe som er fint er jo at han blir kjørt rundt i en limosin mesteparten av tiden og får spandert på seg en del dresser og andre fancy ting og tilgang til alle fester og klubber i byen så det er ikke helt for jævlig...men det er ganske kjipt mesteparten av tiden.

Dette er karakter konseptet mitt. Han kan ikke sloss og han er litt dåsete.
Postet bilde
1

#16 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 10/05-2011 - 21.11

Når klokkeslett skal vi spille på lørdag? :D

Tina får ikke vært med btw. Hun skal til Bamle i helgen Postet bilde
Mvh

Frk. Harms
0

#17 Bruker er logget av   Wolf 

Postet 15/05-2011 - 23.51

Her er litt klarere instrukser på hvordan dere lager karakterer, steg for steg :)

Steg 1: Finn ut hvordan du var som menneske.
-- Hvordan jobb hadde du?
-- Hadde du mange venner?
-- Hvor og hvordan bodde du?

Steg 2: Del ut Attributes og Skill poeng.
-- Bestem deg for hvilke bokser du vil ha flest attributt poeng i. 5 / 4 / 3
-- Bestem deg for hvilke skill kategorier du vil ha hvor mange skills i: 11 / 7 / 4 fordelt på: Mental / Physical / Social.
--- Bestem deg for tre skill spesialiteter du vil. Dette er en spesifik ting du er ekstra flink til innen en skill.

Steg 3: Velg deg en Klan. En full beskrivelse står på siden 104 og utover.
Kort beskrivelse:
-- Daeva: Emotional, sensual and desireble. (prøver å holde igjen det lille de har igjen av menneskelighet ved å late som de har følelser, ha masse sex, og gjøre seg attractive)
-- Gangrel: Primal, hardy and savage. (Prøve å forstå The Beast, komme i kontakt med naturen og forstå det sanne krefter)
-- Mekhet: Quick, discreet and wise. ( Mørkets agenter, informasjonshandlere, og andre skjulte figurer i det mørke samfunet)
-- Nosferatu: Stealthy, strong and terrifying. (Mekhet skjuler seg fordi de vil, Nosferatu skjuler seg fordi de må. De er degenererte og sinte pågrunn av det)
-- Ventrue: Regal, commanding and aristocratic.( Royalister, Ledere, de som vil at du skal jobbe for dem)

Hvis du ikke føler at noen av disse passer kan man også velge en spesifikk Bloodline som man legger til oppå klanen sin, men da krever den en særdeles go bakgrunnshistorie, siden alle Bloodlines krever at du har minst 2 i Blood Potency.

-- Bruja: Forelder klan, Gangrel.
Balanse holdere, tiltrukket av store konflikter, blander de seg inn gjerne på begge sider av en sak. Bruja er krigere på begge sider.

-- Burakumin: Forelder klan, Nosferatu.
Vise men, rådgivere, privat etterforskere. Alle trenger råd av og til, hvis du kan finne en Burakumin får du første klasses råd. "nesten" gratis.

-- Malkovian: Foreldre klan, Ventrue.
Gal Baron, Sprø vitenskapsman, Hørt om vampyrene Van Helsing drepte i transylvania? eller historien om Vlad "Dracula" Tepes, som spiste 114 mennesker i Romania?

-- Morbus: Forelder klan, Mekhet.
Hvis det finnes vampyrer med sjel, så er det Morbus. Doctorer, leger, de som gjerne vil redde noe de har mistet.
Johann Faust eller The Crow er gode eksempler.

--Toreador: Forelder klan, Daeva.
Mestre i den sosiale arenaen, et høyt respektert medlem av "fiffen". en god venn å ha hvis man finner seg selv på gata uten mange andre venner.

Som klan medlem får du også en bonus dot i en attributt.
du kan velge en.
Daeva: Dexterity eller Manipulation.
Gangrel: Composure eller Stamina.
Mekhet: Intelligence eller Wits.
Nosferatu: Composure eller Strength.
Ventrue: Presence eller Resolve.

Steg 4: Disciplines, det som gjør Vampyrer overlegne.
En fullstendig forklaring av alle nivåene av disiplinene står på side 115 og utover.
En kort forklaring av de tilgjenglige disiplinene:

* Animalism: Power over animals and even the Beast
of Kindred.

* Auspex: Preternatural senses and perception.

* Celerity: Superhuman speed.

* Dominate: The ability to overwhelm the mind.

* Majesty: Tremendous force of personality.

* Nightmare: Manipulating fear itself.

* Obfuscate: Hiding aspects of one’s self, even one’s body.

* Protean: Shapechanging and adjustments of the
vampiric form.

* Resilience: Legendary toughness.

* Vigor: The epic strength of many men.

Du har 3 poeng å dele ut på disse.
2 av disse poengene må være i klan-disipliner. kun 1 av de kan være i en Bloodline-disiplin.

Daeva: Celerity. Majesty. Vigor. ( Toreador: Celerity, Dominate, Majesty, Vigor)
Gangrel: Animalism, Protean, Resilience. ( Bruja: Animalism, Protean, Resilience, Vigor)
Mekhet: Auspex, Celerity, Obfuscate. ( Morbus: Auspex, Celerity, Obfuscate, Cachexy)
Nosferatu: Nightmare, Obfuscate, Vigor, (Burakumin: Nightmare, Obfuscate, Vigor, Getsumi)
Ventrue: Animalism, Dominate, Resilience, (Malkovians: Auspex, Dominate, Obfuscate, Resilience)

Steg 5: Merits and Flaws.
Alle har fordeler og bakdeler. (med mindre de ikke har det :P )
Merits and Flaws er fordeler og ulemper som som karakteren din har.
Merits begynner på side 108 i World of Darkness boka, og Flaws begynner på side 217.

Resten er forklart på Character Sheetet deres :)

Dette innlegget er endre av Wolf: 21/05-2011 - 19.04

One vision, One purpose.

-Morgan Masterson

0

#18 Bruker er logget av   Noggi 

• Streiting

Postet 19/05-2011 - 16.07

Hoppa!
Tenkte jeg skulle poppe inn og fortelle deg at de bloodlinsene er litt som prestige klasser i D&D. De stiller visse krav til spillerne og noen av de der fungerer rett og slett ikke i grupper. Brujah klanen for eksempel er en biker gjeng som er uber voldelige og en av de andre bloodlinene der er jo bare poison disease fuck you world hate!
Så jeg anbefaler på det sterkeste å bare følge de 5 hovedklanene i Requiem boka.

Angående Flaws så er det verdt å fortelle at dere ikke får poeng under character creation. Om dere rollespiller den flawen dere har valgt på en måte som hindrer gruppen så får du 1 ekstra xp den sessionen du gjør det.

Jeg liker at de trekkene til mekhet der ikke beskriver fyren jeg spiller i det hele tatt.
Postet bilde
0

#19 Bruker er logget av   Wolf 

Postet 20/05-2011 - 14.39

Vis innleggNoggi sa den 19/05-2011 - 16.07:

Hoppa!
Tenkte jeg skulle poppe inn og fortelle deg at de bloodlinsene er litt som prestige klasser i D&D. De stiller visse krav til spillerne og noen av de der fungerer rett og slett ikke i grupper. Brujah klanen for eksempel er en biker gjeng som er uber voldelige og en av de andre bloodlinene der er jo bare poison disease fuck you world hate!
Så jeg anbefaler på det sterkeste å bare følge de 5 hovedklanene i Requiem boka.

Angående Flaws så er det verdt å fortelle at dere ikke får poeng under character creation. Om dere rollespiller den flawen dere har valgt på en måte som hindrer gruppen så får du 1 ekstra xp den sessionen du gjør det.

Jeg liker at de trekkene til mekhet der ikke beskriver fyren jeg spiller i det hele tatt.

Ah, jeg har også glemt å fortelle, Bruja er litt anerledes en i boka. skal få eirik til å skrive mer om hvordan de er.
folk kan forandre litt på bloodlines hvis de er skikkelig teite. men hvor står disse requiermentene hen da?
One vision, One purpose.

-Morgan Masterson

0

#20 Bruker er logget av   Tagget 

• ordures
  • Pip
  • Ble medlem: 16/04-11
  • Yrke: Tryllestavsvedlikehold
  • Sted:Spillhuset
  • Navn:Eirik

Postet 23/05-2011 - 12.28

Siden fluffen for Brujaene i VtR ble skrevet av en eske mentalt tilbakestående druer har jeg og Ziener gjort en del forandringer. Brujaene er mye nærmere Brujah slik de er i vampire the masquerade, de er idealister og politiske, uansett om det gjelder dødelige eller kindreds politiske saker vil en Bruja mest sannsynlig ha sterke meninger. Brujaers engasjement kan ha mange forskjellige former, noen er voldelige ekstremister og anarkister, andre er intellektuelle tenkere og filosofer.
1

#21 Bruker er logget av   Stinkfist 

• Jordbærpiken

Postet 31/05-2011 - 18.43

<font face="Book Antiqua">Da har jeg skrevet ned litt av hvordan karakteren min skal være...

Navneter Mary Cromwell, altså en kvinne. Mary kommer fra bloodlinenMalkavian som stammer fra klanen Ventrue.

Mennesketiden:&nbsp; Mary er vokst opp i en familie med en alkoholisert far og en white-trash mor, og er ikke vant med så mye i livet sitt. Hun gjør som hun selv vil og er vant med at folk er skeptisk til henne pga familien sin. Hun er en positiv jente med en mørk side, men vil likevel det lyse i livet. Det er bare de som er skeptiske til henne som ikke lærer henne å kjenne.. Hun føler at hun er på feil sted til feil tid og at det meste er håpløst, hun vil bli kjent som den hun er og ikke hva familien hennes er, hun vil vekk derfra.. Og hun vil at noe drastisk skal skje..

Vampyr: Mary hadde en mørk side som menneske, og dette kommer godt frem i vampyr livet hun nå har kommet til, det skjedde altså noe drastisk. Det å bli vampyr er vel ikke så ille? Mary er smart, hun er en god etterforsker og de akademiske kunnskaper når høyt.

Da Mary desperat vil finne noe som kan gi henne et annerledes liv. Da bestemmer hun seg for å bli med en venninne på roadtrip rundt om i Amerika for å «finne seg selv». Dette ender dårlig når de en kveld går inn på en bar hvor det finnes all slags vesener, noe hun selvfølgelig ikke vet. Eieren av denne baren vil ha med venninne på bakrommet som V.i.p's. Dette syns de er svært spennende, og eieren av baren er en kjekk mann i tidlig 30 årene som oser selvtillit. Det de ikke vet er at denne mannen er vampyr. Det ender med at venninnen til Mary dør, og Mary er nå under «eie» av denne kjekke vampyr mannen ved navn Jack. Han forvandlet henne om fordi han så at hun hadde potensiale og lysten til å bli noe annet i livet, og at hun hadde en mørk side ved seg selv som de menneskelige ikke kan se...

Konseptetgår litt ut på at hun er en failed suicide..

</font>

Dette innlegget er endre av Wolf: 15/06-2011 - 18.24

1

#22 Bruker er logget av   Liljan-Amalie 

• begynner
  • Ble medlem: 01/05-11
  • Yrke: Studen
  • Sted:Lørenskog/Oslo
  • Navn:Annika Sofie

Postet 31/05-2011 - 22.41

Da prøver jeg meg på å skrive min.

Cornelia Kohri, fra klanen Daeva.
Hele Cornelias liv som menneske har hun levd ganske enkelt; hvis hun ikke kunne kjøpe det hun ville ha, spilte hun seg til det. Hun kom fra en rik fransk familie, og var velsignet med et vakkert utseende og talekunster som kunne gi henne det meste i livet. Foreldrene bestemte seg tidlig for at det var Cornelia, ut av alle de 5 søsknene, som skulle få den største utdannelsen og sikreste framtiden. Etter noen år med studier begynte hun derimot å kjede seg, og begynte et lite 'prosjekt' for å se hvor langt hun kunne tøye folks grenser. Alt hun gjorde var et nettverk av løgner, ikke-eksisterende virkeligheter og folks svake punkter. Helt til hun tråkket på feil 'persons' tær, og, vel ble så ført videre til sitt neste liv.

Cornelia er enkelt beskrevet overlegen, manipulerende og vanskelig å fortså seg på. Man vet aldri helt når man snakker med henne eller om hun spiller.

Rekker ikke mer nå, så, ja, det var det for nå...*kremt*
1

#23 Bruker er logget av   Tagget 

• ordures
  • Pip

Postet 31/05-2011 - 22.56

Aidan McFinlay

Aidan McFinlay ble født i et melllomstor irsk by på slutten av 70-tallet, og fikk delta i IRA idet den gikk igjennom sine endelige krampetrekninger og utåndet på begynnelsen av 00-tallet. McFinlay har bombet, skutt og selv blitt skutt på, banket opp og gjort alt for en sak som nå er å anse som tapt. Da korthuset kollapset sprengte han en minibank og reiste til Italia for å leve av pengene, da pengene var borte begynte Aidan å arbeide som inn og utkaster for et utested med mange engelske turister. En natt kastet han ut tre vrange gjester, de var tilsynelatende medgjørlige da de ble bedt om å gå, mens Aidan låste utgangsdøra hørte han "Quel raggazo!". Det neste han kjente var to kalde hender som låste seg rundt halsen hans, etter en kort kamp fikk han motstanderen sin i bakken og slått han bevisstløs. Før han fikk reist seg for å møte neste motstander ble han holdt på plass av to umenneskelig sterke armer, og den siste av de tre gjestene omfavnet Aidan. Aidans første måltid ble hans falne vampyrmotstander, Etter å ha drukket han tom fikk Aidan sine intruksjoner, hans mester hadde behov for muskler i en konflikt med en annen vampyr. Siden sin omfavnelse har Aidan gjort lite utenom å tilvenne seg sin nye tilværelse.

Aidan er ganske fighty, men som alle rebeller vet han at det viktigste våpenet ditt er hjernen. Aidan er Gangrel med bloodlinen Brujah.

Oh snap, 5 minutter igjen til midnatt, det var på håret.
2

#24 Bruker er logget av   Prinsesse Daasetryne 

• Lost in Time & Space

Postet 12/06-2011 - 23.36

Var det sånn at jeg har dibsa en plass nå? n.n

Dette innlegget er endre av Miyako: 12/06-2011 - 23.38

døtt mæ i dåsa
0

#25 Bruker er logget av   Tagget 

• ordures
  • Pip

Postet 13/06-2011 - 01.12

Vis innleggMiyako sa den 12/06-2011 - 23.36:

Var det sånn at jeg har dibsa en plass nå? n.n

Nein, vi er overfyllt som det er.
1

#26 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 13/06-2011 - 19.28

Ja da har jeg etter mye att og fram greid å dra frem noe jeg og:

Navn: Eve Lumierè (Kallenavn: Noire)
Clan og bloodline: Malkavien
Land: Frankriket
Er fra tiden:
Fødsel: 1977
Død: 2011
Vampyr: 2011-

Eve startet ut i livet som en som gjorde det tøfft for seg selv. Hun hadde alltid hatt en bra oppvekst, en familie som støttet henne, gode venner og penger nok til å leve et godt liv, men dette var aldri godt nok for henne. Til tross for sitt gode liv, gikk hun inn for å havne i trøbbel, ikke bare for å opprøre familien, men også for å oppleve de store adrenalin kickene som førte henne inn i en annen virkelighet enn hva hun fant hjemme. Fra hun var 19-20 år gammel, tjente hun mye penger på å jobbe for en avis som en mulvarp.
Natt til hennes 28 bursdag, var hun på sporet av noe stort. Hennes barndoms kompis hadde sporløst forsvunnet. Noen dager etter at han hadde forsvunnet, kom det er brev på døren hennes;
"Hvis De leser dette brevet nå, betyr det at jeg er enten død, eller forsvunnet. Jeg viste ikke hvem andre jeg skulle betro meg til, bortsett fra Dem, madam Noire. De er min kjæreste venn og jeg trenger Deres hjelp. Jeg har lenge undersøkt disse ryktene rundt Nicholas Sarkozy, president av Frankrike, og hans underordnede. Jeg lover Dem, de driver med noe suspekt. Dra hjem til min leilighet i Saint-Denis. Der er det en grå safe der som kan være litt vrien å få opp. Husker De -vårt- hemmelige ord? Det er koden. Når De har fått tak i esken der inne, bring dem til vår gode venn Herr Morris. Han vet hva det er og vil gjøre rede for at de blir talt. Tusen takk på forhånd min gode venn." Hun gjorde slik som han ba henne om. Men det viste seg å være mye mer enn bare å levere noen papirer. Hun reiste lange strekninger, til fremmede land og byer for å følge sporene. I enden av hennes reise, natt til hennes bursdag, listet hun seg etter en mann i en bakgate. En konfrontasjon skjedde, og hun ble skutt. Hun ble plukket opp at flere menn, dumpet i en grøft litt utenfor byen og forlatt i tro om at hun var død. Når hun lå der, lusket det frem 4-5 menn fra skogen, noen hadde horn, andre hadde haler. De bet henne og konverterte henne til vampyrenes verden og klanen Malkavien. Hun hadde det ikke vanskelig med å tilpasse seg livsstilen, men hun hadde det vanskelig med å holde kontroll på sine indre dyriske krefter.
Den dag i dag, har hun roet seg ned, vunnet litt kontroll over instinktene og vokst seg litt mer moden på hva fare er.
Hun elsker alt av pistoler, men hennes absolutte favoritter er; Taurus 700c. Hun kjemper sjeldent med noe annet enn hennes pistoler og er full av ammo og backuppistoler. Ingenting kommer i veien for henne og hennes kjære pistoler.

Postet bilde

Dette innlegget er endre av Harms: 19/06-2011 - 13.04

Mvh

Frk. Harms
0

#27 Bruker er logget av   Noggi 

• Streiting

Postet 20/06-2011 - 13.58

Herp derp! Forandrer karakter konsept!

Dette innlegget er endre av Noggi: 20/06-2011 - 14.53

Postet bilde
0

#28 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 10/08-2011 - 08.14

nei-da-sååeh.

Prøve å få starte eller? :)
Mvh

Frk. Harms
0

#29 Bruker er logget av   Noggi 

• Streiting

Postet 16/08-2011 - 03.02

Hva skjedde første session. Jeg lurer fælt på hva dere endte opp med å gjøre for å ta over den byen.
Postet bilde
0

#30 Bruker er logget av   Noggi 

• Streiting

Postet 21/08-2011 - 21.54

Kjære dagbok.

I løpet av de siste dagene så har jeg sittet i en kasse i en båt på vei til Firenze. Det var veldig ubehagelig.
Da jeg ankom skjønne italia så kidnappet jeg en mann og sov i leiligheten hans pga økonomiske mangler. Filipe insisterte på at jeg skulle gjøre dette uten penger som er rart men det er ikke første gangen han har bedt meg om å gjøre sære ting.

Da jeg sjekket ut havna så møtte jeg en lege(hun hadde på seg legefrakk. så jeg antok at hun var en vampyr. Jeg har fått vite at flere rivaliserende klaner også prøver å få tak i denne havnen jeg skal "skaffe".

Møtte jo de andre også. Var en gother,en irsk fyr, en modell også...en til modell. Fikk ikke helt med meg hva dealen hennes var. Så etter å ha pratet med spøkelset som bor på havna så fikk jeg vite at det er en forbannelse på stedet og at jeg må drepe 6 menn fra Pazzi familien eller betale dem 250k for at forbannelsen skal forsvinne.

Er jo blakk så det blir mord.

De andre klanene var med på å ordne med drepingen også kan vi krangle om havnen etterpå.

Så etter noe kroting så fant vi navnene på Pazzi mennene. og tilholdstedet til en av dem.
Vi "innfiltrerte" puben (Det er jo egentlig umulig å ikke legge merke til oss) og etter kort tid så begynte skytingen. vi fikk rundet opp de meste og låst dem inne og kaksen fikk flere navn og nå så har vi splittet oss opp i grupper for å ta ned resten av bossen på en kveld.
Får jo håpe det går bra med de andre.

Dominic Six
Postet bilde
0

#31 Bruker er logget av   Harms the Hacked 

• for mye
  • PipPipPipPipPip
  • Vis galleri

Postet 19/09-2011 - 09.30

Skulle vi prøve å spille på hytteturen? :)

Og var det slik at jeg også skulle skrive dagbok?

Dette innlegget er endre av Harms: 19/09-2011 - 09.30

Mvh

Frk. Harms
0

#32 Bruker er logget av   Noggi 

• Streiting

Postet 19/09-2011 - 21.48

Er nok valgfritt med dagbok greia. Jeg gjør det bare fordi jeg er nerd.
Postet bilde
0

Del dette emnet:

Side 1 av 1
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare i dette emnet

1 medlem(mer) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere