Wolf sa den 31/01-2012 - 22.35:
Jeg kan ikke spille på lørdag, men fredag og søndag passer.
Jeg tror min karakter kommer fra en av følgende, NSA, FBI eller SWAT.
NSA- National Security Agency, består i stor grad av eksperter på data og tekniske ting, og er blandt topp 5 byråer i USA. De har mange ansatte som overvåker internettbruk og telefonene til mistenkte terrorister eller andre trussler mot USA. De har også en stor avdeling som er til for å knekke fremmede koder og signaler fra utenlandske kilder. De har som alle byråer et eget striketeam (SWAT aktig) og felt agenter, men består hovedsaklig av eksperter (nerder med brille) som bruker hode foran en datamaskin.
NSA kam absolutt fungere i en DELTA GREEN kampanje. Men tenk litt på hvordan type agent du eventuelt vil være i NSA, for det er mange forskjellige og de gir ulike ting.
FBI- Federal Bureau of Investigation, er kanskje min personlige favoritt og det er to årsaker til det. For det første er FBI en veldig kjent organisasjon, folk flest vet hva en FBI agent er når han flipper frem FBI skiltet sitt, mens feks USPRTWS (US Park rangers tactical weapon and service team) ikke er like kjent og folk vil nok ikke gi deg like mye respekt eller forståelse. Det andre tingen jeg liker med FBI er at de ansetter veldig mye forskjellige folk og at de driver med alt mulig og at de har en veldig god trening innen for sitt felt.
FBI fungerer svært godt, men også her er det mange ulike treningspakker, alt fra anti-terror, overvåking, forhørseksperter, forencicseksperter, patologer,økonomiskkriminalitet og FBI SWAT Team.
Systemmessig koker dette ned til 5 valg:
FBI Spesial Agent, den standard agenten, og kan alt fra forhørsteknikk til enklere bevissikring (fingeravtrykk, bildeanalyse,matriellanalyse ovs)
FBI Forencics ekspert, gjøre analyser og slikt på et labratorium.
FBI pataolog, ekspert på lik, dødsårsaker ovs. Dette er som regel en høy utdannet lege.
FBI tecnical ekspert, felles kategori for alle FBI agenter som har en spesiell kompetanse, innen data, finans, overvåkning eller andre nyttige felter.
FBI SWAT eller Hostage Rescue Team, er mer eller mindre det samme som vanelig SWAT, bortsett fra at jobber for FBI.
SWAT- special weapons and tactics, er det ikke så mye å si om, her har du eksperter med våpen og taktisk storming av osv. De aller fleste SWAT team tilhører en stat, det vil si at de normalt kun jobber innen for den statens grenser. Mange større byer har også egene SWAT team, særlig der det er mye kriminalitet.
Dani sa den 01/02-2012 - 07.41:
Passer bra for meg å spille på fredag.
Søndag er det Munchkin-kveld hos en kompis av meg.
Skal se om jeg får skrevet et rollekonsept i løpet av i dag/morgen. Tror jeg kommer å gå for FBI.

Se FBI beskrivelse ovenfor.
Fredag passer for meg også, men kan Ole?